Opdatering på Ømt bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, jeg vil lige komme med en lille opdatering, efter jeg kom til lægen igår, tirsdag.

Jeg skrev jo om det her i onsdags, og kom egentlig med mig selv frem til lige at give det pinsen over for at se om der skete en forandring, og hvilken.

Og dét gjorde der! - Til det værre! Lige nu er det bare virkelig smertefuldt. Det gør ondt næsten ligegyldigt hvad jeg gør. - Det gør ondt at have bh på, men det gør også ondt at lade være. Det er ondt at gå, at sidde og at ligge på ryggen. Så nu på fredag skal jeg ind til Viborg sygehus og undersøges på mama-centeret. (Mener jeg hun kaldte det, hende min søde læge).

Hun mente det er en cyste fordi den gør så ondt, og jeg ingen andre symptomer har på noget som helst.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Fremad

MummiT skriver:

Ja, jeg vil lige komme med en lille opdatering, efter jeg kom til lægen igår, tirsdag.

Jeg skrev jo om det her i onsdags, og kom egentlig med mig selv frem til lige at give det pinsen over for at se om der skete en forandring, og hvilken.

Og dét gjorde der! - Til det værre! Lige nu er det bare virkelig smertefuldt. Det gør ondt næsten ligegyldigt hvad jeg gør. - Det gør ondt at have bh på, men det gør også ondt at lade være. Det er ondt at gå, at sidde og at ligge på ryggen. Så nu på fredag skal jeg ind til Viborg sygehus og undersøges på mama-centeret. (Mener jeg hun kaldte det, hende min søde læge).

Hun mente det er en cyste fordi den gør så ondt, og jeg ingen andre symptomer har på noget som helst.

Det lyder som en byld.. min havde en hård skal så de kunne ikke se jeg havde betændelse osv.. 

de blev så meget klogere og jeg fik ret i det var en byld.. en KÆMPE byld....AVAVAVAVAVAVAV har aldrig prøvet noget så modbydeligt... som kunne ses og mærkes meget tydeliget..

PYYYHA har lige været det hele igennem også i viborg(de er SÅ SØDE og grundige)

jeg fik dræn efter den blev tømt, det gjorde ikke ondt, tværtigmod det lette med det samme, og idag døjer jeg kun lidt med armen og brystet da mine lymfer ikke er helt kommet sig endnu....

Py for den hvor jeg føler med dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.