Meget forsinket, men ikke gravid, hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
1 synes godt om
27. maj 2015

Troldemommi

Ja, jeg skulle have haft min menstruation for 11 dage siden, og den er ikke dukket op endnu, syntes det er en smule mærkeligt, jeg er på P-Piller og derfor skulle den være kommet for længst, ligesom den plejer. jeg har taget 2 graviditetteste og de er negative.

Har aldrig oplevet dette før, medmindre jeg har været gravid, sååå syntes den her ventetid er træls.

Skal man kontakte sin læge, har jeg egentlig ikke lyst til, jeg er jo ikke syg

Hvad ville du gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

God-mor

Troldemommi skriver:

Ja, jeg skulle have haft min menstruation for 11 dage siden, og den er ikke dukket op endnu, syntes det er en smule mærkeligt, jeg er på P-Piller og derfor skulle den være kommet for længst, ligesom den plejer. jeg har taget 2 graviditetteste og de er negative.

Har aldrig oplevet dette før, medmindre jeg har været gravid, sååå syntes den her ventetid er træls.

Skal man kontakte sin læge, har jeg egentlig ikke lyst til, jeg er jo ikke syg

Hvad ville du gøre? 

Ville kontakte lægen med henblik på at få taget en blodprøve. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Troldemommi

God-mor skriver:

Ville kontakte lægen med henblik på at få taget en blodprøve. 

Jeg har snakket med lægen og har fået en tid på tirsdag  hun nævnte overgangsalder  det håber jeg da godt nok ikke, er kun 35 

Monica  

Anmeld Citér

27. maj 2015

God-mor

Troldemommi skriver:

Jeg har snakket med lægen og har fået en tid på tirsdag  hun nævnte overgangsalder  det håber jeg da godt nok ikke, er kun 35 

Monica  

Det havde jeg slet ikke tænkt på, men ja det er da muligt det kan være det. Det er jo meget individuelt hvornår det sker. Godt du fik en tid Så du kan få en afklaring. Håber du på en graviditet eller? 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Troldemommi

God-mor skriver:

Det havde jeg slet ikke tænkt på, men ja det er da muligt det kan være det. Det er jo meget individuelt hvornår det sker. Godt du fik en tid Så du kan få en afklaring. Håber du på en graviditet eller? 

Nu er jeg jo på p piller så det var ikke lige planlagt, men hvis jeg er gravid er det dejligt, men plejer bare selv at bestemme hvornår vi skal have børn 

Men da jeg to gange har testet og de har været negative, så tror jeg ikke på det.

Anmeld Citér

27. maj 2015

God-mor

Troldemommi skriver:

Nu er jeg jo på p piller så det var ikke lige planlagt, men hvis jeg er gravid er det dejligt, men plejer bare selv at bestemme hvornår vi skal have børn 

Men da jeg to gange har testet og de har været negative, så tror jeg ikke på det.

Det kan jeg godt forstå  du må lige give en opdatering 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Troldemommi

God-mor skriver:

Det kan jeg godt forstå  du må lige give en opdatering 

Det skal jeg gøre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.