Brystopereret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej derude.

er der nogle der har fået lavet brystreduktion som vil fortælle lidt om jeres oplevelser? Hvor har I fået det lavet? Og sidst men absolut ikke mindst, mistede I følelsen i brystvorterne? 

Der er mulighed for at svare anonym. 

Mvh M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

LBK

Det vil jeg med glæde svare på..  Jeg har fået lavet en brystreduktion i Give . En af de større reduktioner der også indebar løft og flytning af brystvorterne. 

Det er tilbage i år 2009 og det er virkelig det bedste jeg nogensinde har gjort. 

Men vil du ikke stille mere specifikke spørgsmål?..

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

LBK skriver:

Det vil jeg med glæde svare på..  Jeg har fået lavet en brystreduktion i Give . En af de større reduktioner der også indebar løft og flytning af brystvorterne. 

Det er tilbage i år 2009 og det er virkelig det bedste jeg nogensinde har gjort. 

Men vil du ikke stille mere specifikke spørgsmål?..

Må jeg sende dig en PB med lidt mere personlige spørgsmål? 

Anmeld Citér

27. maj 2015

LBK

Anonym skriver:

Må jeg sende dig en PB med lidt mere personlige spørgsmål? 

Ja da 

Anmeld Citér

27. maj 2015

lenemor77

Fik min operation for 15 år siden. I Odder. 

Men stor omgang - med store ar. 

Jeg har nogle forskelle i følelsen i hhv venstre og højre bryst. Og jeg har ikke ammet mine 2 børn.. 

Hvad vil du gerne vide?

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

lenemor77 skriver:

Fik min operation for 15 år siden. I Odder. 

Men stor omgang - med store ar. 

Jeg har nogle forskelle i følelsen i hhv venstre og højre bryst. Og jeg har ikke ammet mine 2 børn.. 

Hvad vil du gerne vide?

Tusind tak for svar.

jeg er nysgerrig på forløbet. Hvor lang tid var du sygemeldt? Hvornår var du helet ordentlig? Gav det store gener mens det helede? 

Anmeld Citér

28. maj 2015

lenemor77

Anonym skriver:

Tusind tak for svar.

jeg er nysgerrig på forløbet. Hvor lang tid var du sygemeldt? Hvornår var du helet ordentlig? Gav det store gener mens det helede? 

Jeg var sygemeldt i ca 1 mdr. Og indlagt et par dage. Der gik lidt infektion i et par af stingene - men ellers intet. 

Clipsene blev fjernet efter ca 14 dage - ikke nogen behagelig oplevelse.. 

Jeg tror der gik ca 3 uger før der var sår på det hele - og et par uger mere før det kun var ar. Yderligere et par måneder hvor de indre sting "kravlede" ud gennem huden. 

Jeg syntes det er blevet pænt. Det er klart, at det er en stor operation, og der er meget arvæv, men de er en del af mig og den jeg er. 

Mine brystvorter "virker" - altså ændre facon efter vejr og humør.. Jeg kan dog ikke amme - forsøgte, men der kom ikke ret meget ud.. 

Største ulempe er, at selve brystvævet er blevet "mærkeligt". Man kan godt der er skåret i det. 

Jeg ville ikke gøre det anderledes. Har aldrig fortrudt. FYI - fik fjernet 750 g fra hvert bryst. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

lenemor77 skriver:

Jeg var sygemeldt i ca 1 mdr. Og indlagt et par dage. Der gik lidt infektion i et par af stingene - men ellers intet. 

Clipsene blev fjernet efter ca 14 dage - ikke nogen behagelig oplevelse.. 

Jeg tror der gik ca 3 uger før der var sår på det hele - og et par uger mere før det kun var ar. Yderligere et par måneder hvor de indre sting "kravlede" ud gennem huden. 

Jeg syntes det er blevet pænt. Det er klart, at det er en stor operation, og der er meget arvæv, men de er en del af mig og den jeg er. 

Mine brystvorter "virker" - altså ændre facon efter vejr og humør.. Jeg kan dog ikke amme - forsøgte, men der kom ikke ret meget ud.. 

Største ulempe er, at selve brystvævet er blevet "mærkeligt". Man kan godt der er skåret i det. 

Jeg ville ikke gøre det anderledes. Har aldrig fortrudt. FYI - fik fjernet 750 g fra hvert bryst. 

Tusind tak for uddybende svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.