Med den første var der jo ikke rigtig nogen krav til mig, så jeg kunne blive hjemme eller lade være. Erindrer ikke hvornår vi gik ud, men vi var på barselsgangen 5 dage og syntes det med amning var svært så tog max hen til min mor og det var helst med bil. Men da hun var 5 uger holdt vi konfirmation, så der var vi i hvert fald i festlig lag med mange mennesker.
med de andre var det jo en del anderledes for der var de store børn at tage hensyn til og jeg skulle kunne aflevere med barnevogn. Med Lia nåede vi de 3 dage hun levede at trille end og navngive hende, og jeg havde også en dag alene hvor far var på arbejde og jeg skulle hente og bringe, så der var vi ude ja fra hun var 2 dage.
Med nummer 3 var far hjemme i 14 dage, men storesøster havde et stort behov for at vise sin levende lillebror til børnehave og jeg ville have ham navngiver med det samme (læs før han døde) så han har nok været måske 4 eller 5 dage før vi trillede ud.
Linus den sidste blev født i sommerferien og jeg nænnede ikke at aflevere de to store, så han var mere eller mindre ude fra dagen efter han blev født. Og jeg elskede at jeg kunne, elskede at jeg var så frisk og han var så nem. Og jeg fik masser af tid sammen med ham alligevel.
Anmeld
Citér