Er den god nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

867 visninger
14 svar
7 synes godt om
27. maj 2015

Line S

Kære Forum

Jeg har brug for jeres hjælp. 

Hvad ser I? Fra øverst mod nederst: tests fra de foregående dage. 

De to nederste fra i dag kl hhv 6 og 8. 

Er det mig eller....?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Line S

Line S skriver:

Kære Forum

Jeg har brug for jeres hjælp. 

Hvad ser I? Fra øverst mod nederst: tests fra de foregående dage. 

De to nederste fra i dag kl hhv 6 og 8. 

Er det mig eller....?

Er iøvrigt 3+5 idag, hvis altså der er noget. Officiel testdag, er først på fredag. Har bare haft så ømme brystvorter, og har derfor testet før tid. ��

Anmeld Citér

27. maj 2015

Spiloppi

Line S skriver:

Er iøvrigt 3+5 idag, hvis altså der er noget. Officiel testdag, er først på fredag. Har bare haft så ømme brystvorter, og har derfor testet før tid. ��

De to øverste ser jeg som negative, men kan sagtens ane noget på de nederste! Forsigtigt tillykke! Hvornår tog du de to første? Jeg kom selv til at teste i dag, 3+3, alt for tidligt, dumt - og bragende negativ... Men håber lidt at det kan ændre sig, har nemlig alle tegn, så håber ikke det bare er falsk! Men tror helt sikkert du er gravid dejligt for dig! 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mullesmith

Jeg kan godt se svage streger ��

Anmeld Citér

27. maj 2015

Line S

Spiloppi skriver:

De to øverste ser jeg som negative, men kan sagtens ane noget på de nederste! Forsigtigt tillykke! Hvornår tog du de to første? Jeg kom selv til at teste i dag, 3+3, alt for tidligt, dumt - og bragende negativ... Men håber lidt at det kan ændre sig, har nemlig alle tegn, så håber ikke det bare er falsk! Men tror helt sikkert du er gravid dejligt for dig! 

Ja, jeg er enig. De to nederste er fra i dag. Tak for svar. ��

Anmeld Citér

27. maj 2015

Line S

Mullesmith skriver:

Jeg kan godt se svage streger ��

Åh, det gør mig så glad. Tak for svar!

Anmeld Citér

27. maj 2015

Line S

Spiloppi skriver:

...og iøvrigt held og lykke tidlig de kommende dage. Jeg 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Line S

Spiloppi skriver:

Ih altså. Undskyld jeg er helt rundt på gulvet. Ser nu at du spurgte til de to første tests. De er fra hhv i forgårs og i går. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anpau

Jeg kan desværre ikke se noget på nogle af testene. Kan godt se den nederste er lidt mørkere i kontrolstregen, og baggrunden er lidt mørkere, men jeg kan desværre ikke se en teststreg

Håber nu alligevel den er der, da du jo har testet meget tidligt i forløbet. Krydser fingre

Anmeld Citér

27. maj 2015

Line S

Har lige taget en ny slags test fra apoteket. Denne gang er jeg slet ikke i tvivl. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.