svagt positiv test ved urin i kop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
3 svar
1 synes godt om
26. maj 2015

charlie87

Andre der har svært ved at teste positiv, når urinen ikke er opsamlet i en kop?. oplever nemlig at jeg har fået en svagt positiv streg når det er opsamlet i en kop, hvor hvis det er på den anden måde, så sker der ingenting-

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

Os&lilledig

charlie87 skriver:

Andre der har svært ved at teste positiv, når urinen ikke er opsamlet i en kop?. oplever nemlig at jeg har fået en svagt positiv streg når det er opsamlet i en kop, hvor hvis det er på den anden måde, så sker der ingenting-

Det er ufattelig svært at tisse nok på den der pind. Så jeg tisser altid i kop og dypper den indtil man kan se at den er begyndt at suge tis op og så blev den positiv

Anmeld Citér

26. maj 2015

charlie87

Os&lilledig skriver:

Det er ufattelig svært at tisse nok på den der pind. Så jeg tisser altid i kop og dypper den indtil man kan se at den er begyndt at suge tis op og så blev den positiv

Jeg tror også jeg vil købe en pakke med plastickrus og kun bruge det næste gang jeg skal teste. For det vil være meget rart at være sikker på den er positiv inden man tager kontakt til en læge.

Anmeld Citér

26. maj 2015

Os&lilledig

charlie87 skriver:

Jeg tror også jeg vil købe en pakke med plastickrus og kun bruge det næste gang jeg skal teste. For det vil være meget rart at være sikker på den er positiv inden man tager kontakt til en læge.

Altså hvis du har dyppet den i tis og den er positiv. Så er den positiv

der er altså ingen regl for at man skal tisse på den, før den er rigtig positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.