Vågelampe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
11 svar
1 synes godt om
26. maj 2015

JH12

Hvad har i af vågelampe? 

Da jeg fik min datter havde vi puslebord inde i soveværelset, hvor vi kunne stille på lyset.. 

Men nu hvor lillebror snart kommer, bliver Puslebordet på badeværelset, og det er slet ikke noget natte venligt lys derude.. 

Så nu er jagten sat ind efter noget hyggeligt og våderums venlig vågelys..  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. maj 2015

Os&lilledig

JH12 skriver:

Hvad har i af vågelampe? 

Da jeg fik min datter havde vi puslebord inde i soveværelset, hvor vi kunne stille på lyset.. 

Men nu hvor lillebror snart kommer, bliver Puslebordet på badeværelset, og det er slet ikke noget natte venligt lys derude.. 

Kigger lige med. Vi søger med lys og løgte efter en. Dem vi ser, er kun med føle sensor. Vi søger en som lyser hele tiden som i gamle dage :/

Anmeld Citér

26. maj 2015

JH12

Os&lilledig skriver:

Kigger lige med. Vi søger med lys og løgte efter en. Dem vi ser, er kun med føle sensor. Vi søger en som lyser hele tiden som i gamle dage :/

Ja enten lyser de ikke konstant og ellers skifter de tit og ofte farve 

Anmeld Citér

26. maj 2015

Os&lilledig

JH12 skriver:

Ja enten lyser de ikke konstant og ellers skifter de tit og ofte farve 

Ja og det er jo ikke særlig generede for øjet Og hjernen! 

Og det med sensor nænner jo ikke noget, når barnet vågner og skal gå forbi den før den lyser. Vores datter er bange fordi hun fået værelse alene på 1 salen. Så den skulle gerne lyse så hun tør gå ud på wc

Anmeld Citér

26. maj 2015

K&S

Profilbillede for K&S
Har den mest fantastiske mand og søn :-)
JH12 skriver:

Hvad har i af vågelampe? 

Anton har den hvide her fra IKEA - den kan lyse mange nætter (hele natten) på en enkelt opladning - og ellers kan den sidde tilsluttet stikkontakt, hvis man har glemt at lade den op. 

Den giver et roligt, men godt lys - 1 tryk, så blinker den - 2 tryk og den lyser med en farve (der er nogle farver at vælge imellem) + den bliver ikke varm.

http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=SPÖKA+LED+natlampe+hvid

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mor til guldklumpen

Profilbillede for Mor til guldklumpen

Vi har en fra ønskebørn, den sidder bare i kontakten. Vi har været glade for den 

Anmeld Citér

27. maj 2015

JH12

K&S skriver:

Anton har den hvide her fra IKEA - den kan lyse mange nætter (hele natten) på en enkelt opladning - og ellers kan den sidde tilsluttet stikkontakt, hvis man har glemt at lade den op. 

Den giver et roligt, men godt lys - 1 tryk, så blinker den - 2 tryk og den lyser med en farve (der er nogle farver at vælge imellem) + den bliver ikke varm.

http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=SPÖKA+LED+natlampe+hvid

Giver den et ok arbejdslys til at skifte ble om natten ? 

Anmeld Citér

27. maj 2015

JH12

Mor til William feb 2015 skriver:

Vi har en fra ønskebørn, den sidder bare i kontakten. Vi har været glade for den 

Har du et billede af den? 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Nielsen88

Profilbillede for Nielsen88
Elsker min lille familie
JH12 skriver:

Hvad har i af vågelampe? 

Vi har denne fra ikea

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/70239022/

Den sidder i kontakten og tænder selv når der er mørkt og lyser så længe der er mørkt. Ikke noget med der skal bevægelse til og synes den giver et godt lys til natte skiftning

Anmeld Citér

29. april 2016

annettenielsen83

Vi har haft meget glæde af nedenstående lampe med prinsesser, hvor der også er indbygget en projekter, der viser forskellige billeder i loftet til vores datter. Hun har haft den siden hun var tre år og nu er hun 6 og holder stadig af den. Den virker meget beroligende på hende om aftenen og natten.

http://www.lampeexperten.dk/2-i-1-prinsesse-projektor-og-natlampe.html

KH Annette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.