Fyn81 skriver:
Jeg har haft det rigtigt skidt i ca. 2 uger nu med kvalme, svimmel, dårlig mave , oppustethed og kan ikke tåle lugten af mange ting. Det skal siges at min sidste mens var meget kort og ikke kraftig og uden klumper.Vi har ikke prøvet at blive gravide, da jeg har fået kemo for kun 1 år siden for tyktarmskræft. Jeg får kæresten til at hente nogle teste i Rema og de viser intet, dvs ingen streger overhovedet, så kommer ned til lægen samme dag og får en test der er negativ. Hun scanner med så via skeden og siger hun kan se en prik, men det kan også bare være en hudfold? Jeg aner ikke hvad uge jeg kunne være i, så hun får taget en hcg og blodprøve for ALT, da jeg jo også kunne have kræft igen. Den vider HCG under 2 og at alt ser fint ud??? Så nu skal jeg have en ny boldprøve og er mega bange, men sidst jeg blev gravid sagde de til mig at de intet kunne se på scanning og nogle uger efter var der en positiv test.
Nede ved lægen kigger de på mig som tossen der IKKE kan være gravid,men da jeg havde kræft blødte jeg og havde lav blodprocent og den er nu på hele 8,7 ....!Så syntes jo ikke det kan være det?
Nogen der kan komme med lidt info om tidlige scannniger og lav hcg?????
Er træt, ked og for kvalmet 
Det er sådan set meget simpelt.
Du er ikke gravid med en HCG på 2, det niveau har stort set alle naturligt forekommende i en ikke-gravid krop (også mænd), og at din læge kan se en eller anden tilfældig prik, vil jeg absolut tillægge ingen som helst ting, man skal helt konkret kunne se blommesæk/fosteranlæg for at kunne konstatere en graviditet på skanning.
Dine symptomer kan så let som ingenting være psykiske, hvad enten du er bange for tilbagefald af kræften, eller du bevidst/ubevidst ønsker graviditet, eller om du har pådraget dig en eller anden form for infektion eller anden lidelse, der kan fremkalde lignende symptomer.
Selvom det er svært, så prøv at afvente diverse prøvesvar og forhold dig til fakta, jeg er klar over, at du fokuserer på graviditet, men svarene indtil nu er helt entydigt negative.