Okay, det her er svært at skrive, men jeg føler at det er nødvendigt med lidt input.
Sidste år var jeg sygemeldt med en depression (middelsvær I følge min læge, men jeg turde ikke indrømme at jeg havde selvmordstanker, så måske den faktisk var svær? Ikke fordi det er lige meget nu). Ca. to måneder før vi gik I gang med PB og jeg blev gravid (det gik meget stærkt) var jeg symptom fri.....dvs jeg kunne for første gang I lang tid kende mig selv igen.
Nu er jeg jo så blevet gravid og har imellemtiden desværre flytte læge (min gamle læge var fantastisk), for jeg burde vel blive tilknytttet sådan noget for sårbare gravide eller hvordan? Det er ihvertfald det jeg kan se fra den terminsgruppe jeg er I. Men er det sådan at man med en tidligere depression bliver tilknyttet noget ekstra støtte? Eller skal man selv kæmpe for det?
Min Nye læge har ikke bedt om mine filer fra min gamle læge og min mand har ikke taget mig seriøst, når jeg siger jeg har læst at der er en øget risiko for en fødselsreaktion af en art. Men jeg overvejer at sørge for at min mand hjælper mig med at sørge for at lægen får mine filer, ved næste læge besøg. Jeg er nemlig ikke så god til den slags. Hvad tænker I?
Det skal måske siges at jeg har det svært med at være gravid og skulle føde. I perioder ønsker jeg slet ikke vores ønskebarn
. Så jeg frygter virkelig at vores lykke kan blive ødelagt. Jeg har bare virkelig svært ved at bede om hjælp, men tænker at jeg bliver nød til at gøre min Nye læge opmærksom på at der har været et problem, så må lægen vurdere hvad der skal ske.
Anmeld
Citér