Bedste 9-18kg autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2015

FruStolpe

Jeg er på udkig efter en ekstra autostol i 9-18kg klassen. Men jeg synes det er så svært at gennemskue hvilken det skal være. Men jeg kræser omkring en Rømer King eller en Maxi Cosi Tobi.... 

Så kom gerne med jeres bedste som opfylder mine krav 

-Selemontering 
-Uden mavepude
-Fremadvendt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

IT-nørd

Vi fik en Besafe Izi Comfort x3 af den simple grund, at den er høj og ikke fylder så meget, som mange andre stole. Når hele familien er afsted i én bil, skal det yngste barn på nu 10 måneder sidde i midten, så jeg kan sidde på bagsædet ved siden af ham. Det midterste barn på 4 sidder i den anden side og teenageren på forsædet.

Jeg har aldrig selv overvejet en Besafe, men var ude og prøvemontere 6 forskellige stole. Jeg er SÅ overrasket over hvor nem den er at montere, finishen, siddecomforten og ikke mindst tre liggepositioner. Det kræver én hånd til at dreje håndtaget for at få stolen ned at ligge. Denne stol er virkeligt lækker!

Vi fik først en bagudvendt Besafe, men fandt desværre ud af, at den ikke må monteres i midten i vores bil, pga. støttebenet. Derfor blev det til en fremadvendt stol jeg beskriver og jeg et ikke et sekund fortrudt. Den er en drøm at montere og måden er total idiotsikker

Anmeld Citér

26. maj 2015

IT-nørd

Vores er købt i Ønske Børn (Babysam mistede forhandler af Besafe i år) og farven/stoffet er Black Alcantra, så lækker!

http://www.onskeborn.dk/webshop/autostole/fra-9-til-18-kg/besafe-izi-comfort-x3

Anmeld Citér

26. maj 2015

FruStolpe

IT-nørd skriver:

Vi fik en Besafe Izi Comfort x3 af den simple grund, at den er høj og ikke fylder så meget, som mange andre stole. Når hele familien er afsted i én bil, skal det yngste barn på nu 10 måneder sidde i midten, så jeg kan sidde på bagsædet ved siden af ham. Det midterste barn på 4 sidder i den anden side og teenageren på forsædet.

Jeg har aldrig selv overvejet en Besafe, men var ude og prøvemontere 6 forskellige stole. Jeg er SÅ overrasket over hvor nem den er at montere, finishen, siddecomforten og ikke mindst tre liggepositioner. Det kræver én hånd til at dreje håndtaget for at få stolen ned at ligge. Denne stol er virkeligt lækker!

Vi fik først en bagudvendt Besafe, men fandt desværre ud af, at den ikke må monteres i midten i vores bil, pga. støttebenet. Derfor blev det til en fremadvendt stol jeg beskriver og jeg et ikke et sekund fortrudt. Den er en drøm at montere og måden er total idiotsikker

Tak for dit bud. 

Vi skal dog ikke have en stol med isofix, men med selemontering.

Anmeld Citér

26. maj 2015

IT-nørd

Tak for dit bud. 

Vi skal dog ikke have en stol med isofix, men med selemontering.

Jeg nævner overhovedet ikke izofix da jeg læste dine krav inden jeg svarede.

Den er selemonteret, hvis du læser linket. Som jeg skrev, står vores ofte i midten og der er ikke izofix.

Anmeld Citér

26. maj 2015

FruStolpe

IT-nørd skriver:

Jeg nævner overhovedet ikke izofix da jeg læste dine krav inden jeg svarede.

Den er selemonteret, hvis du læser linket. Som jeg skrev, står vores ofte i midten og der er ikke izofix.

Det ser jeg nu hvor jeg har undersøgt det lidt. 

Den kunne være et bud, dog synes jeg den godt måtte teste lidt bedre. Den er på 60% hvor de andre begge score 68% og de ligger i samme prisklasse.... 

Men den er kommet med på "prøves i bilen" listen 

Anmeld Citér

26. maj 2015

IT-nørd

Helt enig, men for os var der ikke andre muligheder. De fleste stole har en meget bred fod og ryg og vi kunne slet ikke komme til at klikke selerne på plads når vi skulle være to børn i autostole og en voksen på bagsædet.

Besafen var valgt fordi vi alle kunne være i bilen og komme til selerne, pga den har en smal bund og samtidigt høj, ligesom en sokkel. 

Anmeld Citér

26. maj 2015

FruStolpe

IT-nørd skriver:

Helt enig, men for os var der ikke andre muligheder. De fleste stole har en meget bred fod og ryg og vi kunne slet ikke komme til at klikke selerne på plads når vi skulle være to børn i autostole og en voksen på bagsædet.

Besafen var valgt fordi vi alle kunne være i bilen og komme til selerne, pga den har en smal bund og samtidigt høj, ligesom en sokkel. 

Vi skal bare ha 2 autostole på bagsædet, det giver jo helt sikkert lidt bedre muligheder 

Anmeld Citér

26. maj 2015

FrkGranger

Besafe izi kompi kan både være foran og bagud den er virkelig lækker..

Montering med sele..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.