Spiloppi skriver:
Altså selvom cyklus kan være svingende i længde, så kan man dog altid regne med at mens kommer omkring 14 dage efter æl så vidt jeg ved
så når de svinger i længde handler det om at det er æl der er svingende
men dejligt du har taget positiv æl test, så ville jeg regne med 14 dage frem fra cd 16 som du skrev og så satse på den dato, uden at være ekspert - men det er den målestandard jeg selv bruger
indtil da prøv at NYD at din krop forbereder en eventuel graviditet og det giver lidt stik og niv fra sig
uanset hvad er det jo skønt at den er i stand til det og at lave æl
hehe, det nynner jeg i hvert fald lidt til mig selv når ventetiden er aaalt for lang!
Det kan man så bare ikke helt regne med alligevel. Det er bare typisk 14 dage efter æl, men man kan jo godt have en kortere lutealfase end de 14 dage. Normalt har jeg ægløsning på dag 16-17-18 stykker og alligevel mens på dag 28. Så min lutealfase er lidt kortere end gennemsnittet.
Så jeg frygter lidt, at hvis min cyklus skal til at være 24 dage og stadig med æl på dag 16-17-18 stykker, så bliver min lutealfase nok for kort.
Men jeg håber da, at min æl "flytter med", hvis cyklus bliver kortere. Indtil videre har jeg jo haft æl på dag 16, som er meget normalt for mig, så forhåbentlig kommer mens først på dag 28. Eller bliver helt væk

Selvom at det ikke passer en kontrolfreak som mig, så må jeg jo bare vente og se
Anmeld
Citér