Få ondt når man har sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2015

jenny4

Anonym skriver:

Ok tak 

men hvad gør man ved det så? Og kan der være andre årsager ud over det med cyste?

Jamen uden at have den helt store viden om det så kan de gå væk af sig selv, kan blive drænet eller måske opereres (mener ikke det er en stor operation). Andre årsager ved jeg ikke - det kan være du er enormt spændt og har myoser (ligesom du kan få i nakken osv). Det kan afhjælpes hos en gynækologisk fysioterapeut.

Men altså, vi kan jo kun gætte herinde. Jeg synes du skal bestille en tid hos lægen så du kan få afklaret om det er noget du nemt kan få gjort noget ved så I kan nyde jeres sexliv igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Den er ikke mere end ca. 1 fingers længde oppe, så det kan snildt være den.

Et underlivs følelse ændre sig tit efter en fødsel.

Ok. Hvad gør man da så ved det hvis det er ens livmoderhals?

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Jamen uden at have den helt store viden om det så kan de gå væk af sig selv, kan blive drænet eller måske opereres (mener ikke det er en stor operation). Andre årsager ved jeg ikke - det kan være du er enormt spændt og har myoser (ligesom du kan få i nakken osv). Det kan afhjælpes hos en gynækologisk fysioterapeut.

Men altså, vi kan jo kun gætte herinde. Jeg synes du skal bestille en tid hos lægen så du kan få afklaret om det er noget du nemt kan få gjort noget ved så I kan nyde jeres sexliv igen.

Okay tusind tak for svarene 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ok. Hvad gør man da så ved det hvis det er ens livmoderhals?

Ikke noget. Så kan han periodevis ikke støde så hårdt.

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Ikke noget. Så kan han periodevis ikke støde så hårdt.

Ok tak for svarene 

men ved du om det kan skyldes andet også?

Anmeld Citér

25. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Ok tak for svarene 

men ved du om det kan skyldes andet også?

Jeg tænker om det kan skyldes muskelspændinger i underlivet, der bliver forværret af opstemningen under sex?

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg tænker om det kan skyldes muskelspændinger i underlivet, der bliver forværret af opstemningen under sex?

Ok. Men når jeg aldrig haft ondt ved sex i så længe jeg har kendt min mand og at det først kom rigtig for nogle måneder siden. Det vil sige efter vores baby er kommet til verden. 

Så hvorfor først nu mon ? Hvis det skulle være det? Hmm

Anmeld Citér

25. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Ok. Men når jeg aldrig haft ondt ved sex i så længe jeg har kendt min mand og at det først kom rigtig for nogle måneder siden. Det vil sige efter vores baby er kommet til verden. 

Så hvorfor først nu mon ? Hvis det skulle være det? Hmm

Spændinger efter fødslen, det hele har jo har været strukket godt ud, og udstrækningen af musklerne kan godt give spændinger der så gør ondt når man spænder yderligere. Men hop en tur forbi lægen kun h*n kan afgøre hvad det er eller sende dig vider til en der kan vi kan jo kun gætter løs her inde hihi.

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Spændinger efter fødslen, det hele har jo har været strukket godt ud, og udstrækningen af musklerne kan godt give spændinger der så gør ondt når man spænder yderligere. Men hop en tur forbi lægen kun h*n kan afgøre hvad det er eller sende dig vider til en der kan vi kan jo kun gætter løs her inde hihi.

Ok tak for svar 

og hehe ja det rigtig nok må heller lige forbi lægen så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.