ikke de samme tidlige symptomer som sidste gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2015

Anonym trådstarter

Godaften

Jeg vil høre, om der er nogen der kan dele lidt erfaringer med mig.

Jeg var gravid for nogle måneder siden, men det endte desværre ikke godt.

Da jeg var 4-5 uger henne havde jeg MEGET ømme bryster og kvalmen var ret slem tidligt.

Nu har jeg testet positiv igen, og hvis min cyklus er på 28 dage, så rammer jeg uge 5 cirka nu.

Men denne gang har jeg hverken ømme bryster eller kvalme. Jeg havde en tanke om graviditet, fordi jeg pludselig blev voldsomt forstoppet, hvilket jo kan være et tidligt symptom. Men det er så også det ENESTE symptom. Det vil sige, at jeg denne gang slet ikke har de samme symptomer, som da jeg var lige så langt sidste gang.

Det jeg vil høre er, om det er helt ok/normalt, at det er sådan? Jeg er anonym, fordi der ikke er nogen, der skal vide, at jeg er gravid igen før jeg er længere henne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

April mor

Ingen graviditet er ens (: 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

April mor skriver:

Ingen graviditet er ens (: 

Nej, det er jo lige det. Og derfor spørger jeg efter erfaringer fra personer, der har prøvet noget lignende.

Anmeld Citér

25. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Godaften

Jeg vil høre, om der er nogen der kan dele lidt erfaringer med mig.

Jeg var gravid for nogle måneder siden, men det endte desværre ikke godt.

Da jeg var 4-5 uger henne havde jeg MEGET ømme bryster og kvalmen var ret slem tidligt.

Nu har jeg testet positiv igen, og hvis min cyklus er på 28 dage, så rammer jeg uge 5 cirka nu.

Men denne gang har jeg hverken ømme bryster eller kvalme. Jeg havde en tanke om graviditet, fordi jeg pludselig blev voldsomt forstoppet, hvilket jo kan være et tidligt symptom. Men det er så også det ENESTE symptom. Det vil sige, at jeg denne gang slet ikke har de samme symptomer, som da jeg var lige så langt sidste gang.

Det jeg vil høre er, om det er helt ok/normalt, at det er sådan? Jeg er anonym, fordi der ikke er nogen, der skal vide, at jeg er gravid igen før jeg er længere henne.

Min første gravidtet i dec/jan, var GANSKE forfærdelig. Kastede op, madlede og KVALME fra jeg stod op til jeg gik i seng!! Mine brystvorder gjorde så ondt at jeg dårligt kunne gå op af trappen. Det gjorde så sygt ondt bare de bevægede sig op af trøjen.. Graviditeten sluttede 8+2.

Er nu gravid igen, 11+5, og har ikke rigtig nogle symptomer. Lidt madlede, ellers intet.. Overhoved..! Og den lille lever skam stadig og har et lille smukt hjertet der slår og den ligger og danser rundt

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Min første gravidtet i dec/jan, var GANSKE forfærdelig. Kastede op, madlede og KVALME fra jeg stod op til jeg gik i seng!! Mine brystvorder gjorde så ondt at jeg dårligt kunne gå op af trappen. Det gjorde så sygt ondt bare de bevægede sig op af trøjen.. Graviditeten sluttede 8+2.

Er nu gravid igen, 11+5, og har ikke rigtig nogle symptomer. Lidt madlede, ellers intet.. Overhoved..! Og den lille lever skam stadig og har et lille smukt hjertet der slår og den ligger og danser rundt

Puha, hvor er det fantastisk at høre!! Tusinde tak for dit svar

Anmeld Citér

25. maj 2015

FrkC

Jeg har ikke selv prøvet ddt, men har en veninde som ved hendes første graviditet var stort set symptomfri udover træthed og den slags .. Nu er hun gravid med nr 2 og hun er fuldstændig underdrejet med kvalme .. Hun får ugentlig akupunktur og har været i ugentlig IV væsketerapi også .. Hun er selvfølgelig sygemeldt som det ser ud nu .. Så hun har i den grad også oplevet helt forskellige forløb med symptomer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.