Så er Niels startet i dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Joan ( Smallie )

Og han elsker det. Han har været afsted i 2 dage nu og han har bare været så dygtig. Dpmor er helt vild inponeret over hvor godt han spiser hapser og hvor godt han har taget det. Det er bare dejligt at få at vide.
Igår var han der fra 7.30 til 14.30 og der havde bare ikke været noget. Og idag fra 7 til 15 og han havde bare været glad og sovet så godt.

Det er sku rart lige at få lidt tid for sig selv, men savner ham sidst på dagen kan jeg godt mærke :$

Hilsen Joan som er noget stolt af sin søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Loggidut

har det ikke været hårdt at få ham igang?

uhhhh jeg glæder mig stadig ikke....syntes sgu vores poder er så små!

men dejligt at Niels er glad for det!

Anmeld

3. april 2008

Tikki

Hvor dejligt at høre - så er det ikke så slemt at sende ham afsted, når han tager det så fint.

Puhh jeg glæder mig ikke....det varer lidt længe før Iza skal afsted. Vi har først udsigter til en plads til vinter, så jeg har besluttet mig for at blive selvstændig pædagog indtil da - har fået orlov uden løn fra mit job og passer så 3 børn i alt med min datter fra 1. maj - så kan det liiiiige løbe rundt økonomisk.

Skønt at det er gået smertefrit for jer :)

Anmeld

3. april 2008

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

har det ikke været hårdt at få ham igang?

uhhhh jeg glæder mig stadig ikke....syntes sgu vores poder er så små!

men dejligt at Niels er glad for det!

Nej syntes ikke det har været galt. Han har været vant til at stå op ved 6 tiden og så spiser vi morgen mad og får tøj på og så triller vi afsted.

Han har været så klare til at komme afsted i over en månede nu, så var klar over han ville hygge sig.

Men jo det er stille her hjemme, og hunden savner knægten for vildt, stakkels hund (L)

Anmeld

3. april 2008

Rasmine

Dejligt det går godt.
Og kan godt forstå du savner ham sidst på dagen, men som du også selv siger, er det skønt at få noget alenetid.
Hvornår er det du starter på job?

Anmeld

3. april 2008

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Dejligt det går godt.
Og kan godt forstå du savner ham sidst på dagen, men som du også selv siger, er det skønt at få noget alenetid.
Hvornår er det du starter på job?

Jeg starter den 14 april. Og glæder mig helt vildt til at komme igang nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.