Erfaringer med hjertelytter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2015

A. Nonymsen

jeg overvejer at købe sådan en til at lytte til babys hjerte.

men er det pengene værd? Jeg har mistet nogle gange før så tænker det kan være en god måde at finde ro på, tænker også at det kan være nemmere for storesøster at forholde sig til baby hvis man rent faktisk kan høre den.

men hvad er jeres erfaringer? Nogle mærker der er bedre end andre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Her købte vi en angelsound forholdsvis tidligt i graviditeten. Den er blevet brugt flittigt. 

Jeg/ vi har også mistet nogle gange(1 pga påkørsel i uge 13 og 1 bio) så jeg var også jævnligt nervøs for hvordan hun havde det. Jeg tror jeg brugte den 1 til 2-3 gange om ugen frem til jeg selv dagligt mærkede liv. 

Pengene er godt givet ud

Anmeld Citér

25. maj 2015

elskeratværemor

Jeg havde os en angel sound- den blev brugt ind imellem da jeg havde en frygt for om alt var okey... efter jeg mærkede liv brugte jeg den 1-3 gange på dage hvor jeg havde mærket markant mindre liv, personligt sys jeg det var den bedste investering jeg gjorde i graviditeten for den kunne give mig vished når min egen frygt tog over:-)

Anmeld Citér

25. maj 2015

A-1995

Jeg har en angelsound købte den cirka halvvejs i min 1 graviditet fordi jeg ikke mærkede ham. fandt altid hjertelyd med det samme det var skønt. 

Nu er jeg gravid igen 2. Gang i uge 11 og har lige taget den i brug igen, det tog en del tid at finde hjertelyd men fandt den da jeg jo ved hvor jeg skal lede efterhånden, men vil ikke anbefale at gøre det så tidligt i graviditeten hvis du ikke har prøvet der før, for chancen er stor for at du ikke kan finden den imens baby er så lille �� 

men jeg er lykkelig for min ��

Anmeld Citér

25. maj 2015

2til3

Er der nogen, som har erfaringer med at bruge et stetoskop?  

Udover det tænker jeg om man ikke kan komme til at forveksle sin egen hjertelyd med barnets? Eller kan I, der har hørt hjertelyd, høre at det er en anden rytme/puls?

Anmeld Citér

28. maj 2015

A. Nonymsen

Tusind tak for jeres svar, jeg vil prøve at opstøve en brugt tror jeg.

er lige blevet rykket fem dage frem, så det varer forhåbentligt ikk så længe før den kan bruges

Anmeld Citér

28. maj 2015

Mom2

2til3 skriver:

Er der nogen, som har erfaringer med at bruge et stetoskop?  

Udover det tænker jeg om man ikke kan komme til at forveksle sin egen hjertelyd med barnets? Eller kan I, der har hørt hjertelyd, høre at det er en anden rytme/puls?

Du kan ikke finde baby med et stetoskop og nej du er ikke i tvivl om din egen hjertelyd og babys, da babys er meget hurtigere end din egen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.