Kan jeg måske være længere henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja, er der nogle der har testet VIRKELIG tidligt positiv, og så er blevet rykket frem, selvom de brugte æl tests? 

Har brugt æl tests, og tro det eller lad vær, men 2+6 havde jeg en MEGET svag positiv test. 

Nu går jeg med tanken om at jeg evt kan være et par dage længere henne, men kan det være muligt selvom jeg brugte æl test? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

hmg86

En æl test viser bare at du snart har ægløsning.. så din ægløsning kan sagtens have ligget 2 dage efter den positive test..

Anmeld Citér

25. maj 2015

ekebiv

Anonym skriver:

Ja, er der nogle der har testet VIRKELIG tidligt positiv, og så er blevet rykket frem, selvom de brugte æl tests? 

Har brugt æl tests, og tro det eller lad vær, men 2+6 havde jeg en MEGET svag positiv test. 

Nu går jeg med tanken om at jeg evt kan være et par dage længere henne, men kan det være muligt selvom jeg brugte æl test? 

Der er altid 2 steger på en æl test så hvis du bruger dem som graviditetstest vil den altid være positiv 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Der er altid 2 steger på en æl test så hvis du bruger dem som graviditetstest vil den altid være positiv 

Har ikke brugt æl teste, til at teste for graviditet? Har brugt dem til at finde min ægløsning. 

Anmeld Citér

26. maj 2015

ekebiv

Ok, så er det bare mig det sket ikke forstod dit oplæg :-) du skriver at du har testet med æl test  og at det var svagt positiv 2+6 og udfra det troede jeg at det var graviditet du testede for, beklager.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.