nogle fitness mødre derude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej! 

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode løbetights som gemmer "trussestregerne"? Måske lavet af tykkere stof, hvad ved jeg  Kan ikke lide når man nærmest kan se trusserne og er ikke så glad for g-strenge (de er ubehagelige) 

+ pris på løbetightsene!

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. maj 2015

(august)

Profilbillede for (august)

Hvad med at træne uden trusser, så er du fri for det besvær. 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Hvad med at træne uden trusser, så er du fri for det besvær. 

Haha, det er også ubehageligt

Anmeld Citér

24. maj 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Hej! 

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode løbetights som gemmer "trussestregerne"? Måske lavet af tykkere stof, hvad ved jeg  Kan ikke lide når man nærmest kan se trusserne og er ikke så glad for g-strenge (de er ubehagelige) 

+ pris på løbetightsene!

Jeg synes ikke jeg oplever at man kan se trusserne igennem? Tænker at tykke løbebukser bliver voldsomt varmt

nogle tyndere trusser evt?

Anmeld Citér

24. maj 2015

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Jeg synes ikke jeg oplever at man kan se trusserne igennem? Tænker at tykke løbebukser bliver voldsomt varmt

nogle tyndere trusser evt?

Har et par sort capri, som viser trussestregerne og et par tights fra Only Play. Tightsene har tynde shorts indvendigt så man ikke kan se stregerne overhovedet. Tynde trusser? Kan man købe tyndere end almindelige hipsters? 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Mimic

Anonym skriver:

Har et par sort capri, som viser trussestregerne og et par tights fra Only Play. Tightsene har tynde shorts indvendigt så man ikke kan se stregerne overhovedet. Tynde trusser? Kan man købe tyndere end almindelige hipsters? 

du kan købe sømløse trusser

det er ganske effektivt

Anmeld Citér

24. maj 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Altså nu ved jeg ikke hvilken type du bruger, men jeg køber altid sådan nogle uden syninger i kanterne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.