Spiloppi skriver:
Ih, har altså komplet opgivet håbet denne måned! Øv! Er 3+0, og havde en heftig krampe i underlivet i morges, og har generelt en masse murren og andre symptomer. MEN nu jeg tænker over det, er det jo bare en slem omgang pms. Chancen burde være der pga positiv æl-test lørdag d 16/5 og sex formiddagen efter, men ved ikke hvorfor - tror bare slet ikke på det længere. Nogen der har det på samme måde? Eller har oplevet at det godt kan være en graviditet selvom det minder helt vildt om pms? Skal først have mens søndag d 31/5, lorte ventetid
kh den opgivende
jeg har oplevet det samme.
men kroppen er finurlig! bare et ønske eller en bekymring om graviditet kan få den til at "fremkalde" symptomer osv. jeg ved at ventetiden er svær! tro mig, har været der nogle gange! men prøv at distrahere dine tanker så meget som muligt hver gang du fokusere på det. og slap af i kroppen - så den kan finde ud af hvad den vil 
Desværre kan mens og graviditet godt føles meget ens i starten, så det er svært at sige - men krydser fingre og tæer for at den er der 

Du får i hvert fald en kæmpe krammer herfra!
Anmeld
Citér