Igår havde jeg en del smerter og tog derefter til vagtlæge, hvor jeg blev sendt videre til blodprøver og scanning. Mit hcg var ret højt. ca 10000, men lægen kunne intet se udover to tomme gestationssække. (så altså intet tydeligt uden for livmoderen). Hun sagde man normalt ville kunne se noget når hcg er så høj, dog uden det er en regel. Men det var også muligt at hcg var så højt fordi der var to. Hun kunne ikke endeligt afkræfte om det var graviditet uden for livmoderen da der ikke var noget at se i sækkene.
Jeg har ingen smerter idag og formoder alt er fint... men nu kører tanken om tvillinger rundt i hovedet på mig!!
Jeg skal have lavet blodprøver igen på tirsdag, og får så at vide om jeg skal scannes igen.
Jer der har fået tvillinger, hvor tidligt blev i scannet, og hvor hurtigt kunne i bekræfte det var tvillinger?
Hvis der kan ses to gestationssække, så må det jo være 'forstadiet' til tvillinger?
Jeg troede jeg var 5+0 henne, men muligt det kun er slutningen af 5.uge, siden der ikke var noget at se.