Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putte-mor skriver: jeg sidder her med min dejlige dreng på 7 uger i armene men må pinligt indrømme at han ikke har noget navn endnu Jeg bruger hver eneste dag på at forsøge at finde et navn til min lille prins. Nu er jeg så faldet over navnet Max-Emil men ved ikke helt. Så nu vil jeg gerne høre jeres mening om navnet, og passer det til ham!? Det skal lige siges at storesøsteren hedder Milla-Victoria kom gerne med flere navne forslag
jeg sidder her med min dejlige dreng på 7 uger i armene men må pinligt indrømme at han ikke har noget navn endnu
Jeg bruger hver eneste dag på at forsøge at finde et navn til min lille prins.
Nu er jeg så faldet over navnet
Max-Emil
men ved ikke helt.
Så nu vil jeg gerne høre jeres mening om navnet, og passer det til ham!?
Det skal lige siges at storesøsteren hedder Milla-Victoria
kom gerne med flere navne forslag
Ej hvor er han skøn! Han ligner helt sikkert en lille Max-Emil. Sødt navn!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg elsker navnet Emil, men er ikke så meget til Max..
Hvad med Mads-Emil? Eller måske Magnus-Alexander? Det synes jeg passer så godt til Milla-Victoria Håber snart I finder den perfekte navn til den lille prins
Jeg kan personligt ikke lide navnet max.
Men Mads-Emil ville være sødt
Kan ikke lide sammensætningen, men syntes din dreng ser dejlig ud.
Maximillian kunne været et bud, så er navnet lige så langt som søsters men bare kun et navn og ingen bindestreger.
Matthæus..
Mathias
Mine tre bud..
jeg synes det er et fint navn, og det kunne fint passe til ham, ellers er mine forslag: Mads-Emil, Frederik-Emil, Bertram-Emil
Synes han ligner Mads Emil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128