Min kæreste inviterede mig på barnevognskørsel (dog havde de ikke den barnevogn vi vil have, så det blev ikke rigtig til den store trilletur) og lidt shopping idag, sådan rigtig shopping... Min barm er vokset gevaldigt, og så mente han at jeg skulle forkæles lidt... Han er ellers aldrig til at drive ind i nogle butikker men da jeg først havde vist ham min bh str gik han helt amok - tror jeg stod i prøverummet i en time, fordi han bare kom rendende med den ene model efter den anden jeg "lige" skulle prøve... Når fik noget nyt undertøj og en pæn badedragt og en bikini til vores bryllupsrejse - alt sammen noget han har valgt 
.
Så ville have han pludselig ind og prøve jakkesæt, og hold nu op, normalt går han på ingen måde op i hans tøj, og det er som regel i slidt gammel t-shirt og et par jeans (det skal siges at han er enormt svær at købe tøj til da han er meget høj, og meget meget spinkel/tynd - han bruger str XS i vest så han er svær at købe tøj til). Han fandt selv et smadder flot jakkesæt, slimfit som han prøvede, så kom der lige en pæn skjorte og en vest oveni og hold nu op, ved ikke om det var alle mine hormoner men begyndte bare at græde. Det hele blev lige meget meget virkeligt, og han så bare så fantastisk ud.
Da vi kom hjem besluttede han sig for, at vi da skal giftes med stil... Så han lejede lige en porsche 
(han ville ellers have haft en McLaren men den skal hentes i den anden ende af landet og det er måske lidt lidt langt at køre, selv i en fed racerbil, så vi "nøjes" med en porsche).
Vi skal giftes ude ved en sø, i en skov her om lidt over en måned. Vi har inviteret til frokost og kaffe/kage bagefter - vi er ikke de store fest-mennesker med suppe/steg/is og ingen af os drikker alkohol, så vi følte at frokost og lidt kaffe/kage var mere os.
Mit spørgsmål til jer piger er så... Nu skal jeg ud og finde en kjole, og jeg er på ingen måde til store balkjoler eller lign... enkelt og simpelt er mere mig... Har kigget lidt på en kort (graviditets) model, men er det ok når nu han har lejet bil og købt et semi-dyrt jakkesæt? Og tænker lidt af en lang model måske ikke er så smart når de er ude i en skov, for den kan hurtigt blive beskidt.
Har kigget længe på denne her http://www.purlogpersille.dk/shop/seraphine-vente-brudekjole-30001p.html
men igen, er den for kedelig til porsche og min prins i hans meget fine jakkesæt? 
Tager gerne imod kjole-forslag 
(ingen bare skuldre, og efter jeg er blevet gravid bryder jeg mig ikke om noget der er stramt siddende over maven).
Anmeld
Citér