Ømt bryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2015

Carina:-)

MummiT skriver:

Overhovedet ikke. Er heller ikke skidt tilpas på nogen måde. Brystet er bare skide ømt.

Jeg ville runde lægen i morgen. :) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
jenny4 skriver:

Forandringer ved brystet bør altid tjekkes. Jeg oplevede engang en knude som heldigvis viste sig at være en tilstoppet mælkekanal - også selvom det var to år siden jeg stoppede med at amme. 

Ja okay, jeg må vidst afsted til lægen. Tak for svar

Anmeld Citér

20. maj 2015

MamaGulloev

Carina:-) skriver:

Jeg ville runde lægen i morgen. :) 

Det vil jeg så gøre. Tak for svar

Anmeld Citér

20. maj 2015

God-mor

MummiT skriver:

Som overskriften siger så er mit ene bryst ømt, og jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal forholde mig til det. 

Det er mest ovenpå brystet og lidt ud til den ene side.

Når jeg mærker på mine bryster virker det som om der er flere kirtler (eller hvad hedder, mere fyld anyways) i det ømme bryst. Det er også blevet en smule større. Det er ikke varmt og der er ingen ændring i huden.

Jeg ammer ikke og er ikke gravid. 

Nogen der har prøvet noget lignende?

Det eneste jeg sådan lige kan komme i tanke om er da jeg fik ømme bryster i starten af graviditeten, men jeg ved med sikkerhed at jeg ikke er gravid. Tanker?

For nogle måneder siden oplevede jeg lidt ala det samme. Min bryst var ømt og hårdere end det andet. Gik aldrig til lægen med det, og det forsvandt efter en måneds tid og der har ikke været noget siden. Jeg tror dog at jeg må have stødt det på noget jeg bare ikke lige kunne huske. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

MamaGulloev

God-mor skriver:

For nogle måneder siden oplevede jeg lidt ala det samme. Min bryst var ømt og hårdere end det andet. Gik aldrig til lægen med det, og det forsvandt efter en måneds tid og der har ikke været noget siden. Jeg tror dog at jeg må have stødt det på noget jeg bare ikke lige kunne huske. 

Så vidt jeg ved har jeg ikke stødt det på noget. Har i hvert fald ikke lavet noget out of the ordinary.

Men dejligt at det gik over af sig selv

Anmeld Citér

20. maj 2015

God-mor

MummiT skriver:

Så vidt jeg ved har jeg ikke stødt det på noget. Har i hvert fald ikke lavet noget out of the ordinary.

Men dejligt at det gik over af sig selv

Det kan også være det blot se nogle hævede kirtler, de kan godt hæve lidt hvis man har lidt sygdom i kroppen eller hvis brystet har været varmt. Men ville som du sikkert allerede vil gøre lige spørge lægen ad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.