til jer slyngeforældre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2015

charthys

jeg har lige et spørgsmål. Det lader nemlig til at vi skal til at have nummer fire, så selvom det er meget tidligt er jeg begyndt at tænke tanker

mine overvejelser går på om en slynge kan erstatte den helt lille 0-9 kg autostol? jeg har også stolen til næste trin der faktisk hedder 0-18 kg men som jo ikke bare lige kan tages med ind i butikker men sidder mere permanent i bilen. kan en slynge eller vikle erstatte det der med at man tager baby i autostol med ind og handle ect?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Mor1986

charthys skriver:

jeg har lige et spørgsmål. Det lader nemlig til at vi skal til at have nummer fire, så selvom det er meget tidligt er jeg begyndt at tænke tanker

mine overvejelser går på om en slynge kan erstatte den helt lille 0-9 kg autostol? jeg har også stolen til næste trin der faktisk hedder 0-18 kg men som jo ikke bare lige kan tages med ind i butikker men sidder mere permanent i bilen. kan en slynge eller vikle erstatte det der med at man tager baby i autostol med ind og handle ect?

I princippet ja. Men ved vikle skal du lærer at vikle rigtig så baby sidder som den skal. Men det er en fantastisk opfindelse når man lærer det 

Anmeld Citér

20. maj 2015

AnnaK89

Ja da

Jeg har brugt strækvikle da mine piger var små - man lærer det hurtigt. 

Nu er Karla blevet for stor, så nu venter jeg på en mei tai og overvejer lidt en fastvikle også

Prøvede en venindes vikle tai, for at se om det var den retning jeg skulle i (mei tai er nærmest det samme, bare smallere tropper) og Karla sad så fint deri da vi gik tur - hun faldt i søvn

På billede 1 er den ikke blevet strammet så meget som den skulle - det er blevet rettet til på billed 2.

En mei tai er meget nemmere at binde end en fastvikle, men det kan du først bruge fra 6 mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja. Kender flere der tager strækvikle  på hjemmefra og så sætter baby i når de skal ud af bilen, så man behøver i princippet ikke engang at stå og bøvle med det lange stof ude foran netto 

jeg har så aldrig brugt at tage autostol med ud og ind, så for mig ville det ingen forskel gøre om det var en handy stol eller ej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.