revne i begge sider i lysken....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
8 svar
3 synes godt om
20. maj 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej piger,
min datter har desværre fået en hårtynd revne i begge sider i lysken.... jeg synes ellers vi vasker hende meget forsigtigt og sørger ved hvert bleskift inden hun får ren ble på..... Hvad dælen gør vi forkert??? Er det bare fordi hun bliver varm og fugtig der efter et stykke tid??
Nogen der har gode råd til at få det væk igen?? Der kommer en lille smule blod på stofbleen når vi dupper hende tør efter bleskift, også er hun ved at være tør i huden under hendes navle, sådan lidt lisom når man er solbrændt
Håber der er nogen der vil hjælpe mig...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

MorTilN

libramarie skriver:

Hej piger,
min datter har desværre fået en hårtynd revne i begge sider i lysken.... jeg synes ellers vi vasker hende meget forsigtigt og sørger ved hvert bleskift inden hun får ren ble på..... Hvad dælen gør vi forkert??? Er det bare fordi hun bliver varm og fugtig der efter et stykke tid??
Nogen der har gode råd til at få det væk igen?? Der kommer en lille smule blod på stofbleen når vi dupper hende tør efter bleskift, også er hun ved at være tør i huden under hendes navle, sådan lidt lisom når man er solbrændt

Prøv evt. at skifte blemærke jeg har fået af vide at min hud regerede sådan på Libero da jeg var spæd/barn.

Ellers vis i allerede er skiftet op til 2'ere så gå ned til 1'ere igen og se om det hjælper.

Anmeld Citér

20. maj 2015

modesty

libramarie skriver:

Hej piger,

Jeg vil også sige prøv at skifte blemærke, men det er ikke sikkert det virker, det kan bare være fugt.

Inotyol creme har altid virker herhjemme.

Anmeld Citér

20. maj 2015

2babygirls

modesty skriver:

Jeg vil også sige prøv at skifte blemærke, men det er ikke sikkert det virker, det kan bare være fugt.

Inotyol creme har altid virker herhjemme.

Når Der er hul, dur inotyol ikke.

Ts, vi lufter godt og husker at trække vingerne i bleen godt ud, men nogle gange får vores pige også den lille tynde revne der. Zink savle, tør/luft godt ved ble skift.

Anmeld Citér

20. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville også prøve at skifte mærke. Min datter får svamp når hun bruger Libero bleer, men andre bleer tåler hun fint. 

Og ellers ja, godt med luft og evt prøve med kogtvandsklude

Anmeld Citér

20. maj 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Okay mange tak vi har brugt ramer 1000 ble. Men skifter mærke nu og går op til 2 vi har brugt 1. Men hun er kun 5 dage gammel. Og har lufte hende næsten fra morgen af til nu vore jeg har givet hende lidt zinksalve på 

Anmeld Citér

20. maj 2015

l.kjoeller

libramarie skriver:

Hej piger,

Det er nok  svamp..ville lige høre lægen da i så får en creme. Evt "spar" vask væk ved tissebleer og så bare vask morgen og aften samt ved puha. Bare for at skåne lidt  godt med zink salve

Anmeld Citér

20. maj 2015

modesty

2babygirls skriver:

Når Der er hul, dur inotyol ikke.

Ts, vi lufter godt og husker at trække vingerne i bleen godt ud, men nogle gange får vores pige også den lille tynde revne der. Zink savle, tør/luft godt ved ble skift.

OK, min dreng har aldrig haft hul. 

Anmeld Citér

21. maj 2015

2babygirls

modesty skriver:

OK, min dreng har aldrig haft hul. 

Men det har ts baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.