Har min dreng mon tragtbryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2015

Cassiopeia

Da jeg puslede min dreng så jeg at hans bryst ind i mellem bulede meget ind ad når han trak vejret, især når han spjættede ivrigt med ben og arme.

Kan det være han har tragtbryst? Er tragtbryst et hul, som er der heletiden eller er det kun når man trækker vejret, at hullet kommer frem?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Babilooo

Cassiopeia skriver:

Da jeg puslede min dreng så jeg at hans bryst ind i mellem bulede meget ind ad når han trak vejret, især når han spjættede ivrigt med ben og arme.

Kan det være han har tragtbryst? Er tragtbryst et hul, som er der heletiden eller er det kun når man trækker vejret, at hullet kommer frem?? 

Det er et hul indad hele tiden. Det andet er indtrækninger når de ånder. Men den indtrækning må ikke blive for stor = besværet åndedræt 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Babilooo

Cassiopeia skriver:

Det er et hul indad hele tiden. Det andet er indtrækninger når de ånder. Men den indtrækning må ikke blive for stor = besværet åndedræt 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Cassiopeia

Smølfine123 skriver:

okay det lyder da ikke godt.. så skal jeg da have ringet til lægen. Han virker ellers glad og tilpas, smiler og griner når man snakker med ham. 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Babilooo

Cassiopeia skriver:

okay det lyder da ikke godt.. så skal jeg da have ringet til lægen. Han virker ellers glad og tilpas, smiler og griner når man snakker med ham. 

Nej det kommer også ved aktivitet - det var bare hvis han er snottet og syg og tilstoppet

bare roligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.