Tror mit forster er dødt.. MA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2015

Anonym trådstarter

Aller først, er jeg VIRKELIG ked af det på jeres vejne, jer der har haft en Ma <3 - håber det ikke for min værste fjende! Og er ked af hvis jeg river op i nogle følelser.. Men jeg er skide bange! 

Jeg er 11+1, og for to uger siden forsvandt mine symptomer.. Pletblødte lidt nogle dage efter, lyserødt blod, men troede det var en kontakt blødning.. Skal til NF i næste uge, og er så bange for mit forster er gået til.. Hvad var jeres symptomer? Hvis i havde nogle, udover mavefornemmelsen.. Forsvandt jeres symptomer ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

jenny4

Kære dig.

jeg har ikke selv prøvet en MA, men til gengæld har jeg prøvet at fuldføre to graviditeter, hvor symptomerne er kommet og gået som det passede dem. Selvom jeg godt kan forstå du er nervøs, så husk på, at det også kan gå godt.

Jeg håber det bedste for dig..!

Anmeld Citér

20. maj 2015

Emisoph

Anonym skriver:

Aller først, er jeg VIRKELIG ked af det på jeres vejne, jer der har haft en Ma <3 - håber det ikke for min værste fjende! Og er ked af hvis jeg river op i nogle følelser.. Men jeg er skide bange! 

Jeg er 11+1, og for to uger siden forsvandt mine symptomer.. Pletblødte lidt nogle dage efter, lyserødt blod, men troede det var en kontakt blødning.. Skal til NF i næste uge, og er så bange for mit forster er gået til.. Hvad var jeres symptomer? Hvis i havde nogle, udover mavefornemmelsen.. Forsvandt jeres symptomer ? 

I første graviditet som endte i MA fortsatte mine symptomer frem til 8+6 da vi opdagede det ikke levede. Det var gået til 5+5 men brystspændinger, ligamentsmerter, træthed osv var blevet kraftigere..

I anden graviditet som endte ud med en rask pige, forsvandt symptomerne som dug fra solen omkring uge 9/10.. De kom tilbage igen senere, for så igen at forsvinde fuldstændig fra det ene sekund til det andet.. Og det endte som sagt helt fint

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

20. maj 2015

sandramor

Anonym skriver:

Først vil jeg sige tillykke med din graviditet.....  

Jeg har selv oplevet en SA og en MA... Ved min SA stoppede mine symptomer ret pludseligt og så begyndte jeg at bløde! Og ikke pletbløde... Men bløde! 

Men ved min MA i uge 12 havde jeg alle symptomer og havde ikke blødt eller noget.. Så det kom meget bag på os til NF at fosteret var dødt! 

Et halvt år efter blev jeg gravid igen om mine symptomer forsvandt pludseligt i uge 11.. Og pletbløde og var sikker på at nu var det slut! Men nææh der kom en skøn lækker pige ud af det 7 mdr senere...  

Det jeg prøver at sige er... Træk vejret... Er sikker på baby har det super fint i mors mave... Lægerne forældre mig dengang at det er HELT normalt at man nogengange mister symptomerne på graviditeten..  Det behøver absolut ikke betyde at baby er gået til.....

stort kram

Anmeld Citér

20. maj 2015

Christine

Anonym skriver:

Det er helt normalt at symptomerne forsvinder! Det gjorde de her hver gang omkring uge 11 men de kom tilbage i fuld flor 

Der var alle gange en sprællende og sund baby til scanning.

Anmeld Citér

20. maj 2015

ErDetSnartNU

Det er helt normalt, at symptomerne forsvinder i uge 9-10 stykker det er noget med, at moderkagen overtager produktionen af hormonet progesteron ( https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbogen/undersoegelser-og-proever/klinisk-biokemi/blodproever/progesteron/) og dermed slipper din krop for meget af ubehaget forbundet med hormonet

Anmeld Citér

20. maj 2015

energystar

Anonym skriver:

Jeg har haft en MA - alle mine graviditetssymptomer forsvandt. Til gengæld fik jeg den vildeste hovedpine. Jeg begyndte ikke at bløde, men vidste bare at noget var galt. Fosteret var død 9+3 - jeg betalte selv for en scanning da jeg skulle have været 9+5. 

Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.