Anonym skriver:
Aller først, er jeg VIRKELIG ked af det på jeres vejne, jer der har haft en Ma <3 - håber det ikke for min værste fjende! Og er ked af hvis jeg river op i nogle følelser.. Men jeg er skide bange!
Jeg er 11+1, og for to uger siden forsvandt mine symptomer.. Pletblødte lidt nogle dage efter, lyserødt blod, men troede det var en kontakt blødning.. Skal til NF i næste uge, og er så bange for mit forster er gået til.. Hvad var jeres symptomer? Hvis i havde nogle, udover mavefornemmelsen.. Forsvandt jeres symptomer ?
Først vil jeg sige tillykke med din graviditet.....
Jeg har selv oplevet en SA og en MA... Ved min SA stoppede mine symptomer ret pludseligt og så begyndte jeg at bløde! Og ikke pletbløde... Men bløde!
Men ved min MA i uge 12 havde jeg alle symptomer og havde ikke blødt eller noget.. Så det kom meget bag på os til NF at fosteret var dødt!
Et halvt år efter blev jeg gravid igen om mine symptomer forsvandt pludseligt i uge 11.. Og pletbløde og var sikker på at nu var det slut! Men nææh der kom en skøn lækker pige ud af det 7 mdr senere...
Det jeg prøver at sige er... Træk vejret... Er sikker på baby har det super fint i mors mave... Lægerne forældre mig dengang at det er HELT normalt at man nogengange mister symptomerne på graviditeten.. Det behøver absolut ikke betyde at baby er gået til.....

stort kram
Anmeld
Citér