Klar nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.302 visninger
11 svar
8 synes godt om
20. maj 2015

Miss BananaHammock

Hvordan har/havde i det da i nåede de sidste uger?

Jeg er 32+2 og synes det er hårdt. Jeg er heldigvis stadig ret mobil og har kun taget 14 kg på, men jeg kan bare slet ikke finde ro når jeg skal slappe af eller sidde ned. Og så er der konstant techno-fest i maven! 

Tror bare gerne jeg vil bekræftes i at den sidste tid med tvillinger er helt anderledes end med en. Jeg husker den sidste tid som noget helt andet med den første. Men jeg er selvfølgelig også nået der til hvor tvillingerne til sammen er større end den første var. Så det er jo både tungere og hårdere nu. Pyhhhh

Det er vist mest sådan en slags medlidenheds indlæg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Troldemommi

Miss BananaHammock skriver:

Jeg er 32+2 og synes det er hårdt. Jeg er heldigvis stadig ret mobil og har kun taget 14 kg på, men jeg kan bare slet ikke finde ro når jeg skal slappe af eller sidde ned. Og så er der konstant techno-fest i maven! 

Tror bare gerne jeg vil bekræftes i at den sidste tid med tvillinger er helt anderledes end med en. Jeg husker den sidste tid som noget helt andet med den første. Men jeg er selvfølgelig også nået der til hvor tvillingerne til sammen er større end den første var. Så det er jo både tungere og hårdere nu. Pyhhhh

Tænk at gå rundt to små mirakler inde i maven, det må være fuldstændig fantastisk 

held og lykke med det hele  

Monica 

Anmeld Citér

20. maj 2015

StephanieNajim

Jeg havde det faktisk super godt da jeg var 32 uger henne, det eneste der var slemt var tætheden!  Og ja det er selvfølgelig meget tungt at gå med 2, men tror jeg var en af de heldige, jeg endte kun med at tage 12 kg på. 

Du kan jo glæde dig over at du meget snart får dine små babyer at se! ☺ Og husk at nyd den sidste tid af din graviditet, jeg savner virkelig at være gravid med tvillinger, det er jo højst sandsynligt kun noget man får lov til at opleve 1 gang! ☺

Anmeld Citér

20. maj 2015

Dulgretz

Jeg havde det fint, var stadig i gang med studie da jeg var 32+ (gik først fra da jeg var 34+3) var dog noget træt og tilbragte ret meget tid på sofaen faktisk havde jeg det super indtil 4 dage før jeg fødte, hvor det så også gik hurtigt ned af bakke (fik svangerskabsforgiftning) held og lykke med det sidste af graviditeten

Anmeld Citér

20. maj 2015

StephanieNajim

Dulgretz skriver:

Jeg havde det fint, var stadig i gang med studie da jeg var 32+ (gik først fra da jeg var 34+3) var dog noget træt og tilbragte ret meget tid på sofaen faktisk havde jeg det super indtil 4 dage før jeg fødte, hvor det så også gik hurtigt ned af bakke (fik svangerskabsforgiftning) held og lykke med det sidste af graviditeten

Ej hvor sjovt, jeg havde det også helt fint lige indtil 4 dage før jeg fødte, jeg havde dog ikke svangerskabsforgiftning, jeg kunne bare mærke at nu var min krop virkelig træt! Tror heller ikke jeg var så god til at få slappet af ☺

Anmeld Citér

21. maj 2015

Miss BananaHammock

Troldemommi skriver:

Tænk at gå rundt to små mirakler inde i maven, det må være fuldstændig fantastisk 

held og lykke med det hele  

Monica 

Det er virkelig fantastisk og så sjovt at mærke når de sparker om kap og rigtig møffer rundt. Selvom det begynder at være rigtig hårdt. 

Tusind tak! 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Miss BananaHammock

StephanieNajim skriver:

Jeg havde det faktisk super godt da jeg var 32 uger henne, det eneste der var slemt var tætheden!  Og ja det er selvfølgelig meget tungt at gå med 2, men tror jeg var en af de heldige, jeg endte kun med at tage 12 kg på. 

Du kan jo glæde dig over at du meget snart får dine små babyer at se! ☺ Og husk at nyd den sidste tid af din graviditet, jeg savner virkelig at være gravid med tvillinger, det er jo højst sandsynligt kun noget man får lov til at opleve 1 gang! ☺

Jeg havde lige et par måneder hvor trætheden var erstattet af masser af energi, men nu er den virkelig kommet igen. Især hvis jeg har været i gang den ene dag, så sover jeg næsten hele næste dag væk. Så det er en balancegang.

Jeg har en eksamen om 2 uge og en om 3 uger så jeg forsøger at få træthed, gener og eksamenslæsning til at passe sammen. Har bedt tvillingerne om ikke at komme ud før efter den sidste eksamen - selvom jeg rent fysisk er så klar til at de kommer snart! 

Dejligt med det lave vægt tab. Jeg tog ikke så meget på med den første, men kæmpede alligevel meget med at tabe dem igen efter fødsel.  Men det er spændende hvordan det går denne gang. Har tabt mig en smule de sidste par uger og har fået afvide at det må jeg ikke. (Ikke bevidst vægttab - spiser alt hvad jeg kan)

Anmeld Citér

21. maj 2015

Miss BananaHammock

Dulgretz skriver:

Jeg ender også med først at gå på barsel når jeg er 35+3 når jeg har været til sidste eksamen. Håber jeg kan få læst lidt mellem træthed og gener! 

Tusind tak! Kunne da være dejligt hvis jeg kunne få sådan en opturs periode de få uger jeg når at have barsel inden fødsel! 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Miss BananaHammock

StephanieNajim skriver:

Ej hvor sjovt, jeg havde det også helt fint lige indtil 4 dage før jeg fødte, jeg havde dog ikke svangerskabsforgiftning, jeg kunne bare mærke at nu var min krop virkelig træt! Tror heller ikke jeg var så god til at få slappet af ☺

Tror det er meget typisk at man har svært ved bare at slappe af. Der er jo så meget der skal nydes og nåes inden fødsel. Jeg forsøger at få så meget tid med den store på 2,5 inden han bliver storebror. Heldigvis kan han godt lide at lege med perler og den slags lidt mere stille aktiviteter! 

Anmeld Citér

21. maj 2015

StephanieNajim

Tror det er meget typisk at man har svært ved bare at slappe af. Der er jo så meget der skal nydes og nåes inden fødsel. Jeg forsøger at få så meget tid med den store på 2,5 inden han bliver storebror. Heldigvis kan han godt lide at lege med perler og den slags lidt mere stille aktiviteter! 

Ja det ville være dejligt hvis de lige ventede et par uger med at komme, det kan jeg godt se ☺ 

Okay det er da sjovt at du har tabt dig, hvad så med børnene har de taget fint på eller hvordan? 

Kan godt forstå du nyder den sidste alenetid med den store, det gik jeg også meget op i, der er bare ikke den samme tid til alting efter de små er kommet ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.