StephanieNajim skriver:
Jeg havde det faktisk super godt da jeg var 32 uger henne, det eneste der var slemt var tætheden! Og ja det er selvfølgelig meget tungt at gå med 2, men tror jeg var en af de heldige, jeg endte kun med at tage 12 kg på.
Du kan jo glæde dig over at du meget snart får dine små babyer at se! ☺ Og husk at nyd den sidste tid af din graviditet, jeg savner virkelig at være gravid med tvillinger, det er jo højst sandsynligt kun noget man får lov til at opleve 1 gang! ☺
Jeg havde lige et par måneder hvor trætheden var erstattet af masser af energi, men nu er den virkelig kommet igen. Især hvis jeg har været i gang den ene dag, så sover jeg næsten hele næste dag væk. Så det er en balancegang.
Jeg har en eksamen om 2 uge og en om 3 uger så jeg forsøger at få træthed, gener og eksamenslæsning til at passe sammen. Har bedt tvillingerne om ikke at komme ud før efter den sidste eksamen - selvom jeg rent fysisk er så klar til at de kommer snart! 
Dejligt med det lave vægt tab. Jeg tog ikke så meget på med den første, men kæmpede alligevel meget med at tabe dem igen efter fødsel.
Men det er spændende hvordan det går denne gang. Har tabt mig en smule de sidste par uger og har fået afvide at det må jeg ikke. (Ikke bevidst vægttab - spiser alt hvad jeg kan)
Anmeld
Citér