Hej de damer 
jeg skriver til jer for at høre om nogen har prøvet at blive sat igang mellem 37+0 og før 40+0 pga smerter?
Jeg har siden uge 12-13 stykker døjet med stærke smerter i mig bækken, primært skambenet. Det er nu så slemt at jeg hverken kan sidde, gå eller stå uden at have ondt! Og vi taler altså om VIRKELIG store smerter! Jeg sover stort set ikke om natten, har ikke kunne ligge i andre stillinger end på rykken siden uge 15 og har flere gange måttet gå ind i lænestolen og overnatte da det har været for smertefuldt!
Alt er afprøvet; akupunktur, varme, kulde, noget mellem benene om natten! Ja og alt andet!
Jeg har nået min grænse nu! Og føler ikke at nogen vil lytte til mig. Desuden har jeg 2 "små" børn på 3 og 2 som selvfølgelig også kræver deres tid med mig - og en mand der ligger vandret med fuldtids arbejde, huslige pligter (da jeg ikke kan/må) og børnepasning (de ting jeg ikke kan; løft osv)
håber på svar om nogen har prøvet noget lign. og som er blevet sat igang pga. Smerter som vil dele deres erfaring!
Er forresten 35+6 d.d
Anmeld
Citér