Følges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
12 svar
1 synes godt om
20. maj 2015

lineog4

uha Linus bliver 5 år lige om lidt og graviditetskiloene er ikke blevet slidt af, ja faktisk er de blevet forøget med efter graviditets jeg er ked af min krop kilo 

men nu klager ikke bare spejlet og syninger i tøjet, men også kroppen. Så nu skal det være. Jeg kender vejen, der er ingen hokus pokus men bare at tælle og veje og så acceptere at slik ikke er en del af mit liv.

Så mit indlæg handler ikke om, hvordan skal jeg tabe mig for det ved jeg. Men et ønske om nogen at følges med, for ved fra tidligere (har skulle tabe mig efter hver graviditet), at det at holde nogen mentalt i hånden, have nogen at prale lidt til, nogens pral at høre på osv. Det hjælper mig ti, at gå fra en kogt spaghetti til rygrad til en jernstang. 

Jeg havde tænkt man kunne lave en Facebook-gruppen fx med en vejedag, måledag eller hvad man nu gør for at se sin progression.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Fremad

lineog4 skriver:

uha Linus bliver 5 år lige om lidt og graviditetskiloene er ikke blevet slidt af, ja faktisk er de blevet forøget med efter graviditets jeg er ked af min krop kilo 

men nu klager ikke bare spejlet og syninger i tøjet, men også kroppen. Så nu skal det være. Jeg kender vejen, der er ingen hokus pokus men bare at tælle og veje og så acceptere at slik ikke er en del af mit liv.

Så mit indlæg handler ikke om, hvordan skal jeg tabe mig for det ved jeg. Men et ønske om nogen at følges med, for ved fra tidligere (har skulle tabe mig efter hver graviditet), at det at holde nogen mentalt i hånden, have nogen at prale lidt til, nogens pral at høre på osv. Det hjælper mig ti, at gå fra en kogt spaghetti til rygrad til en jernstang. 

Jeg havde tænkt man kunne lave en Facebook-gruppen fx med en vejedag, måledag eller hvad man nu gør for at se sin progression.

Åh du har hørt mine bønner...

Jeg vil rigtig gerne være med... Min graviditets kilo, stiger kun... Og min krop er virkelig påvirket negative efter graviditeten... Den trænger til kærlighed og ordentlig mad i de rigtige mængder...

Jeg er SÅ klar på at følges... 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Småbørnsmor

Jeg vil meget gerne være med.. :-)

Det plager mig især, at min krop efterhånden er mærket af de ekstra kilo og dårlig ernæring. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

JJP

Jeg vil gerne med  har tabt 35 kg.. mangler lige de sidste 8-10 kg :-) 

Anmeld Citér

20. maj 2015

lineog4

Jeg opretter en gruppe, I kan søge mig på facebook: Line Bedin

Anmeld Citér

20. maj 2015

Skouboe

Her hopper jeg også gerne med.

Anmeld Citér

20. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977

Super ide

Anmeld Citér

20. maj 2015

lineog4

Gruppen er hemmelig og hedder før rund nu sund. Og kan I ikke finde den, så er jeg i hvert fald nem at finde 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Mig og mine deller vil gerne være med !

Anmeld Citér

20. maj 2015

lineog4

Ha ha bliver nu i tvivl om jeg putter nogen i en gruppe som havde ansøgt mig af en anden grund. Hvis nu I ansøger venskab på face kan I så ikke også lige skrive en besked 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.