Missed abortion ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken uge gik dig forster til?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.053 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2015

Anonym trådstarter

Til jer der har prøvet det eller muligvis kender nogle det desværre er sket for, hvornår gik det til? Synes man høre mere og mere om det, og lå sige jeg er meget nervøs til min NF scanning jeg skal til i næste uge.. Men så den for 8 dage siden og der gik alt fint.. Så tror ikke chancen er stor mere for det sker men vil prøve st lave en statistik, som muligvis også kan berolige andre bekymrede kommende mødre! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Til jer der har prøvet det eller muligvis kender nogle det desværre er sket for, hvornår gik det til? Synes man høre mere og mere om det, og lå sige jeg er meget nervøs til min NF scanning jeg skal til i næste uge.. Men så den for 8 dage siden og der gik alt fint.. Så tror ikke chancen er stor mere for det sker men vil prøve st lave en statistik, som muligvis også kan berolige andre bekymrede kommende mødre! 

Oplevede en 7+2. Hver gang jeg bliver scannet nu, holder jeg vejret og kigger i loftet indtil de siger "her ser vi hjertet". Jeg bliver scannet 1 gang ugentligt. Vinkede farvel til min elskede lille prik i januar 

Anmeld Citér

19. maj 2015

jenny4

Bare lige en tanke. Hvis afstemningen skal berolige så bør der vel også være en mulighed for at vælge "barnet klarede den". Det må give et mere retvisende billede når alle muligheder er med

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Bare lige en tanke. Hvis afstemningen skal berolige så bør der vel også være en mulighed for at vælge "barnet klarede den". Det må give et mere retvisende billede når alle muligheder er med

Du har helt ret, kom også til st tænke på det bagefter, kan man lave om i det?

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Oplevede en 7+2. Hver gang jeg bliver scannet nu, holder jeg vejret og kigger i loftet indtil de siger "her ser vi hjertet". Jeg bliver scannet 1 gang ugentligt. Vinkede farvel til min elskede lille prik i januar 

Det er jeg ked af at høre 

Anmeld Citér

19. maj 2015

jenny4

Anonym skriver:

Du har helt ret, kom også til st tænke på det bagefter, kan man lave om i det?

Hm er der mon ikke en redigeringsmulighed? Man kan i hvert fald efterredigere når man besvarer indlæg..

Anmeld Citér

19. maj 2015

JH12

Første gang 9+3 (jan'14)

Anden gang 20+2 (juli'14)

Anmeld Citér

19. maj 2015

Emisoph

Fosteret gik til 5+5 (opdaget 8+6)

Anden graviditet gik heldigvis som en drøm!

Anmeld Citér

19. maj 2015

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Jeg havde lidt svært ved at besvare, da jeg har været igennem 4.. 

6. Uge, 11. Uge, 12. uge og 13. Uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.