Rynkekrem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2015

Maria_1988

Hvornår begyndte i at bruge det?? Hvor gammel var i ?

Og hvilken en bruge i ? ?

Og et mere spørgsmål, tager i vitamin piller?

Syntes mange gør, men jeg gør ikke. Måske jeg skulle overveje det.

Ha en dejlig dag??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

migxher

Nu bruger jeg ikke rynkecreme da jeg kun er 20 hehe. Men jeg tager mælkesyrebakterier(min søn på 9 uger får det også) Er par gange om ugen, fiskeolie hver dag, og så en multi vitamin pille. Om vinteren tager jeg ekstra d vitamin, og ved sygdom ekstra c vitamin

Multivitamin er fordi jeg ikke helt tror jeg får hvad jeg skal gennem kosten. så super varieret spiser vi nemlig ikke her hjemme. 

Men tag i en helsekost og køb naturlige vitaminer. De er vist meget bedre end dem fra matas og apoteket, de er så kemisk behandlet at kroppen knap nok kan genkende dem.

Anmeld Citér

19. maj 2015

moaren

migxher skriver:

Nu bruger jeg ikke rynkecreme da jeg kun er 20 hehe. Men jeg tager mælkesyrebakterier(min søn på 9 uger får det også) Er par gange om ugen, fiskeolie hver dag, og så en multi vitamin pille. Om vinteren tager jeg ekstra d vitamin, og ved sygdom ekstra c vitamin

Multivitamin er fordi jeg ikke helt tror jeg får hvad jeg skal gennem kosten. så super varieret spiser vi nemlig ikke her hjemme. 

Men tag i en helsekost og køb naturlige vitaminer. De er vist meget bedre end dem fra matas og apoteket, de er så kemisk behandlet at kroppen knap nok kan genkende dem.

Argh....tror nu nok at apoteket kan være med på banen mht optagelighed af vitaminer. ��

Anmeld Citér

19. maj 2015

moaren

Maria_1988 skriver:

Ha en dejlig dag??

Startede med rynkecremer da jeg var omkring 30 (er 34 nu). Jeg bruger MURAD loge pt og er meget tilfreds. Det er dyrt, men det virker. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

migxher

Moaren skriver:

Argh....tror nu nok at apoteket kan være med på banen mht optagelighed af vitaminer. ��

Ikke nødvendigvis. Mange af de vitaminer er kemisk fremstillet, og kroppen kan bedre optage og har langt større gavn af naturlige vitaminer. Derfor skal hun gå i en helsekost forretning. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

modesty

Maria_1988 skriver:

Ha en dejlig dag??

Rynkecreme virker ikke, så det er jeg ikke interesseret i at spilde penge på.

Jeg tager fiskeolie, en multivitamin, en stærk c-vitamin og kalk (fordi jeg ikke spiser mælkeprodukter).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.