undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg bruger nogle lidt dyre bh'er eftersom jeg bruger nogle uden bøjle i, men efter man har brugt dem nogle gange kommer de til at sidde dårligt. Bruger dem altid nogle dage af gangen og de bliver altid vasket i hånden. De støtter ikke ordentligt og sidder bare dårlig det kan ikke rigtig beskrives. Jeg bruger den rigtig størrelse.

Hvor finder jeg den rigtig bh uden bøjle?  Overvejer en sport bh med fyld. Jeg vil have fyld i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

jenny4

Anonym skriver:

Jeg bruger nogle lidt dyre bh'er eftersom jeg bruger nogle uden bøjle i, men efter man har brugt dem nogle gange kommer de til at sidde dårligt. Bruger dem altid nogle dage af gangen og de bliver altid vasket i hånden. De støtter ikke ordentligt og sidder bare dårlig det kan ikke rigtig beskrives. Jeg bruger den rigtig størrelse.

Hvor finder jeg den rigtig bh uden bøjle?  Overvejer en sport bh med fyld. Jeg vil have fyld i. 

Har du været i en lingeriforretning? Deres ansatte er jo uddannet til at guide dig, tage mål osv. Hvorfor skal det være uden bøjle?

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Har du været i en lingeriforretning? Deres ansatte er jo uddannet til at guide dig, tage mål osv. Hvorfor skal det være uden bøjle?

Har fået taget mål i en butik, men jeg må bestille dem over nettet da der stort set ikke er nogen butikker der forhandler bh'er uden bøjle.

Dem med bøjle sidder ikke godt på mig og bøjlen irritere.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.