safe sleeper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
10 svar
3 synes godt om
17. maj 2015

mch

Jer som har/har haft en römer baby safe sleeper,  hvor længe brugte i den som autostol? Jeg tænker bare der står op til 10 kg eller 6 måneder,  men har svært ved at forestille mig om det ca passer eller om de vokser ud af den før.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

GUSO

mch skriver:

Jer som har/har haft en römer baby safe sleeper,  hvor længe brugte i den som autostol? Jeg tænker bare der står op til 10 kg eller 6 måneder,  men har svært ved at forestille mig om det ca passer eller om de vokser ud af den før.

Det er jo an på hvor stor baby er men vi brugte vores til ca 5 mdr mener jeg, vores dreng var meget lille og født for tidligt

Anmeld Citér

17. maj 2015

mch

GUSO skriver:

Det er jo an på hvor stor baby er men vi brugte vores til ca 5 mdr mener jeg, vores dreng var meget lille og født for tidligt

Okay, tak for dit svar :-) 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Lenats31

mch skriver:

Køb autostolen istedet for. Du skal ikke regne med at få mere end højest 6 måneder ud af Sleeper 

Anmeld Citér

21. maj 2015

mch

Lenats31 skriver:

Køb autostolen istedet for. Du skal ikke regne med at få mere end højest 6 måneder ud af Sleeper 

Efter som man anbefaler de max er i normale i 30 min af gangen er dette ikke en mulighed synes vi, da vi meget ofte køre bil 2 timer i træk,  så vil jeg hellere købe en safe sleeper og bruge så længe som jeg kan og så først gå over til en normal derefter. 

Anmeld Citér

21. maj 2015

GUSO

mch skriver:

Efter som man anbefaler de max er i normale i 30 min af gangen er dette ikke en mulighed synes vi, da vi meget ofte køre bil 2 timer i træk,  så vil jeg hellere købe en safe sleeper og bruge så længe som jeg kan og så først gå over til en normal derefter. 

Det syntes jg lyder som en fornuftig ide i kan evt leje en i babysam, eller i kan måske finde en god brugt en de bruges jo ikke så længe så chancen for at finde en god og med besparelse er stor i skal være opmærksom på at den fylder 2 sæder på bagsædet  

Anmeld Citér

23. maj 2015

Lenats31

mch skriver:

Nåh ja, kender jo ikke jeres køremønster��. 

Hvis I kan bruge den til mindst 6 måneder så kan I skifte til en i den større klasse så fremt den også skal være bagudvendt. Til den tid kan feks BeSafe Izi Kid I-Size X1 og Izi Combi X4 være en mulighed. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Lej i Babysam, betydeligt billigere end at købe

Anmeld Citér

25. maj 2015

mch

Tak for jeres svar :-) kan man ikke kun leje en easylift i babysam?

Anmeld Citér

25. maj 2015

GUSO

Da jeg fik min dreng for 2 1/2 år siden lejede jeg en römer babysafe i babysam, men jeg købte hurtigt en brugt istedet da der var mange penge at spare fandt en rigtig god brugt en og brugte den i ca 5-6 mdr og solgte den igen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.