Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg købte nogen på apoteket. Der var 20 i og jeg har brugt 10. Du må gerne få de sidste 10 hvis du vil. Kan sende dem hvis du bare betaler Porto
mener pakken kostede omkring 80kr.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I Aldi har de nogle billige tykke inkontinensbind. De er gode de første par dage efter. Og så ellers natbind, brugte jeg
Jeg brugte Tena ekstra. Dem fandt jeg feks i super spar. På sygehuset har de nogle der er endnu større.
Jeg fik nogle med hjem fra sygehuset
Apoteket har nogen der er magen til dem man bruger på sygehuset, dem brugte jeg i 14 dage efter fødslen med alberte. Hvis du bor i nærhenden af Herning har jeg stadig nogen du gerne må få! Vh stine
Jeg brugte natbind fra Matas
Apoteket, sidst jeg fik dog for 5 år siden var det i Føtex jeg købte så store bind
Anonym skriver: Hvor har i købt de der store blebind til efter fødslen? Og hvad mærke er gode?
Hvor har i købt de der store blebind til efter fødslen? Og hvad mærke er gode?
Første gang fik jeg nogle store "bleer" på, og her 2. gang jeg fødte måtte jeg nøjes med 2 x libresse natbind, de havde ikke de store Det var et værre roderi... Men ellers kan jeg anbefale Tena, de er rigtig gode hvis man bløder kraftigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128