nogen læge/diætist. ang dårlige mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2015

Anonym trådstarter

Da min mand stort set har dårlige mave hver weekend. Så ville jeg høre om der evt er nogen her inde som har for stand på hvad der måske kan gøre det. Jeg tænker at det måske er noget bestemt mad han ikke kan tåle (feks få jeg dårlige mave af fed mad)

her er lidt info omkring hvad han fejler og har problemer med.

han er overvægtig og har poligrad (staves ) som gå i udbrud hver gang spiser oksekød, han har forhøjet blodtryk og for meget mave syre.

I hverdagen hvor han arbejder aften, der spiser han stort set kun brød og der har han ikke nogen problemer.

Jeg har nu sat ham til at skrive ned hvad han spiser.

tænker at det måske er fordi han ikke få nok kostfiber i weekenden (hhvis det kan gøre det)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Da min mand stort set har dårlige mave hver weekend. Så ville jeg høre om der evt er nogen her inde som har for stand på hvad der måske kan gøre det. Jeg tænker at det måske er noget bestemt mad han ikke kan tåle (feks få jeg dårlige mave af fed mad)

her er lidt info omkring hvad han fejler og har problemer med.

han er overvægtig og har poligrad (staves ) som gå i udbrud hver gang spiser oksekød, han har forhøjet blodtryk og for meget mave syre.

I hverdagen hvor han arbejder aften, der spiser han stort set kun brød og der har han ikke nogen problemer.

Jeg har nu sat ham til at skrive ned hvad han spiser.

tænker at det måske er fordi han ikke få nok kostfiber i weekenden (hhvis det kan gøre det)

Han bør nok hellere gå til sin egen læge, der kan jo muligvis være msnge ting i vejen. Men en kostændring ville ikke skade... 

Håber i finder en løsning  

Anmeld Citér

16. maj 2015

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Han bør nok hellere gå til sin egen læge, der kan jo muligvis være msnge ting i vejen. Men en kostændring ville ikke skade... 

Desværre er vores læge ikke meget bevendt, da han bare udskriver medicin lige meget hvad det er.  og vi kan desværre ikke skifte da der ikke er nogen der optager nye patienter her omkring.

ja det med kostvanerne skal der ændres på uanset hvad

Anmeld Citér

16. maj 2015

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Desværre er vores læge ikke meget bevendt, da han bare udskriver medicin lige meget hvad det er.  og vi kan desværre ikke skifte da der ikke er nogen der optager nye patienter her omkring.

ja det med kostvanerne skal der ændres på uanset hvad

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.