Odder Classic XL Barnevogn - kæmpe Startsæt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18.282 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2009

XandersMor

Luxus Barnevogns startsæt!!!

Barnevogn Odder Classic XL (nypris 5999,00 inkl. lift)

Beskrivelse:

Sort klassisk barnevogn med sort stel og hård kaleche, justerbart styr. Liggemål 97 cm. Fremstår i virkelig flot stand, kun en lille smule rust ved hjul og få ridser på stel. Har stået indenfor altid, undtagen når i brug, i et ikke-ryger-hjem. Kun brugt til 1 barn. Sort lift medfølger. Brochure medfølger.

Tilbehør medfølger...hvis ikke andet nævnt, i meget fin stand:

Odder Sele til barnevogn (nypris 299,95 kr.)

Aerosleep luksus madras til barnevogn, i super stand (nypris 575,00 kr.)

Helsemadras til lift, i super stand (nypris 229,95 kr.)

Baby dyne med lækre gåsedun (nypris 299,95 kr.) + 1 ekstra billig babydyne. Begge i super stand.

Babypude (kan ikke huske nypris, ca. 100,00 kr.), super stand.

Regnslag sort Tulsa med praktisk lynlås i siden (en smule slidt) (nypris 199,95 kr.) + styrpose til regnslag samt et ekstra billigt regnslag.

Fluenet sort (der er nogle små huller i) (nypris 79,95 kr.)

Lagener til lift 2 stk. (nypris/stk. 39,95 kr.)

Lagener til barnevogn 5 stk. (nypris/ stk. 39,95 kr.). (Nogle af dem har lidt pletter fra frokost i det grønne, kan desværre ikke undgås, men måske rart at have ekstra)

Lagenunderlag, vandtæt (kan ikke huske nypris, ca. 40,00 kr.)

Kopholder universal til at holde styr på vandflasker osv. ( uundværligt når man går tur, du bliver SÅ glad for dem!), 2 stk. fra www.kopholder.dk (nypris/ stk. 179,00 kr.)

Solskærm Protect-a-Bub™ Deluxe til barnevogn fra www.notanshop.com (nypris 299,00 kr.). Den er guld værd, har ikke tal på, hvor mange der har stoppet mig og spurgt, hvor jeg har købt den;-)

Styrnet (nypris 59,95 kr.)

Reservehjul, så man har tid til at lappe, hvis uheldet er ude (nypris 250,00 kr.)

I alt: 3072,00 kr i tilbehør

Fuld nypris 9071,00 kr

Vil gerne af med det hurtigst muligt, da det står og fylder;-)

Sælges samlet for 4300,-!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

XandersMor

Hov, og den står i Middelfart:-)

Anmeld

12. september 2009

6800

Super lækkert, havde sprunget til , hvis jeg var gravid...men desværre ingen positvie test endnu...

Anmeld

12. september 2009

XandersMor

Tak, ja, jeg synes også, det er en ret god deal, skal bare af med det nu!;-)

Og ja, kan godt huske, hvordan det var, det tog også noget tid for mig;-) Men alt er relativt:-) Og det er sjovt, når man tænker på, hvor meget man passede på, da man ikke ville have børn;-)

Iøvrigt, sikken en alt for nuttet hund!:-)

Anmeld

12. september 2009

Ayasmor

arj øv altså.. hvis jeg ikke allerede ar indehaver af barnevogn osv, så var det ski solgt på stedet.. Held og lykke med salget

Anmeld

12. september 2009

XandersMor

Tak;-) nej, hvor er I altså søde!

Anmeld

12. september 2009

Sara.

Hej...
Hvor gammel er den?
HAr en barnevogn, men ku godt tænke mig en "ny" til næste som melder sin ankomst til marts/april.......

Anmeld

12. september 2009

6800

XandersMor skriver:

Tak, ja, jeg synes også, det er en ret god deal, skal bare af med det nu!;-)

Og ja, kan godt huske, hvordan det var, det tog også noget tid for mig;-) Men alt er relativt:-) Og det er sjovt, når man tænker på, hvor meget man passede på, da man ikke ville have børn;-)

Iøvrigt, sikken en alt for nuttet hund!:-)

Ja det er lidt mærkeligt, der gik også lang tid, før jeg ikke åbnede skuffen hver aften, for at tage mine p-piller - men nå nej ikke mere
Mange tak, hun er også bare dejlig, "vores baby"....vi er lidt spændte på at se, hvordan hun reagere når vi får en baby...hun er meget misundelig når der kommer børn på besøg og gør af dem...hun er dog ikke aggasiv...

Anmeld

12. september 2009

XandersMor

Hej:-) den er fra september 2006, jeg passer bare godt på mine ting:-) Og så har jeg haft en dagplejevogn, så den ikke skulle udenfor.

Vh. Rachel

Anmeld

12. september 2009

XandersMor

Haha, ja dyr kan også få lidt søskendejalousi;-) Hun lærer det jo nok:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.