Er de udgået de sutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. maj 2015

HVPigen

Nogle der ved om disse sutter er udgået eller de ikke produceres mere? de minder lidt om nuby sutterne hvor der var silikone hele vejen rundt om sutten? 
de kunne købes på apoteket engang og var i hvid, lyseblå eller lyserød? jeg mener selv at det er babynova der producerede dem men jeg kan simpelhent ikke opsnuse dem mere eller google mig frem til dem? har også prøvet og kigge alt igennem fra nuby men de er bare ikke dem men minder alligevel utroligt meget om dem   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

HVPigen

Ingen der ved det?

Anmeld Citér

17. maj 2015

HVPigen

Hi hi tusind tak desværre er det ikke præcis den type sut den ligner bare den fra nuby 

Anmeld Citér

17. maj 2015

pernille.23

Sys lige at have set en der i hvert fald ligner, på babysam.dk under rest salg, 

Anmeld Citér

21. maj 2015

HVPigen

pernille.23 skriver:

Sys lige at have set en der i hvert fald ligner, på babysam.dk under rest salg, 

Ja det er også dem jeg har fundet hehe men der var "hank" på de gammel og havde slet ikke så kraftig farve de var total baby lyserøde og baby lyseblå og var ikke gennemsigtigt tog kun 1 billede af de "nyer" modeller for at nogle måske husker hvad det er for nogle sutter jeg snakker om. men ingen husker dem vist 

De minder også lidt om de sutter der kørte i rulleteksten ved "far og mor og blyp"  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.