A kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er gravid i uge 15 og har li meldt mig ledig og sendt en ledigheds erklæring og på jobnet, jeg venter så på at blive godkendt til dagpenge men jeg har ret til det da jeg har været i gang med uddannelse i 14 mpneder og li er blevet færdig som SSH. 

Men mit spørgsmål er så hvordan er reglerne med dagpenge barsel osv ? Jeg får vel dagpenge til den dag min barsel starter og efter det barsels dagpenge som er samme sats som mine dagpemge fra fagforening ? 

Hvem skal jeg kontakte og hvornår ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er gravid i uge 15 og har li meldt mig ledig og sendt en ledigheds erklæring og på jobnet, jeg venter så på at blive godkendt til dagpenge men jeg har ret til det da jeg har været i gang med uddannelse i 14 mpneder og li er blevet færdig som SSH. 

Men mit spørgsmål er så hvordan er reglerne med dagpenge barsel osv ? Jeg får vel dagpenge til den dag min barsel starter og efter det barsels dagpenge som er samme sats som mine dagpemge fra fagforening ? 

Hvem skal jeg kontakte og hvornår ? 

Det er udbetaling Danmark der udbetaler barselsdagpenge. Du vil få dimitentsats, som du vel også få i dagpenge nu  

Jeg vil anbefale du kontakter din fagforening og udbetaling DK. og skriv navne ned og hvad de siger, fordi det kan godt være et kaos

Anmeld Citér

15. maj 2015

DortheL

Sprit25 skriver:

Det er udbetaling Danmark der udbetaler barselsdagpenge. Du vil få dimitentsats, som du vel også få i dagpenge nu  

Jeg vil anbefale du kontakter din fagforening og udbetaling DK. og skriv navne ned og hvad de siger, fordi det kan godt være et kaos

Vil give dig ret. Al min kommunikation med A-kasse og udbetaling Danmark, har foregået over mail, så jeg har det hele på skrift. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.