Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Emisoph skriver:
Hej med jer.
Min datter (knapt 8,5 måned) starter i dp på mandag. Har talt lidt med dp mor om indkøring men det afhænger selvfølgelig af, hvordan min datter tager det.
Så er egentlig bare nysgerrig på: Hvordan var indkøring med jeres børn dag for dag? Over hvir lang tid? Og hvordan ser en "normal" dag ud for jeres barn da indkøring var slut?
Gerne jer hvis børn også var omkring 8,5 måned ved start, men hører gladeligt fra alle 
Hej
Vores datter startede da hun var 8,5 måned også. Vi var på besøg en måned inden hun startede (I starten af marts).
Hun startede 7/4. Planen var at hun d.
7/4 skulle være der fra halv ni til 11.
8/4 skulle være der fra 8 til 11
9/4 skulle være der fra kvart k syv til 14
10/4 skulle være fra kvart i syv til 13:30.
Men hun klarede det så godt at hun fra d. 8/4 var der fra kvart i syv til 15-15:30 Dog kun til 13 d. 9 og 10.
Så man skal virkelig bare lytte til sit barn.
Nu er hun der fra kvart i syv til 15:45 mandag til torsdag og kvart i syv til halv to fredag.
Jeg var hjemme den første uge så de kunne ringe hvis der var det mindste. Der fra og tre uger frem var jeg på deltid. Så der var mulighed for at tage før hjem.
jeg har hørt jo tidligere de starter jo nemmere gør det. De er ikke igang med seperationsangst på det tidspunkt endnu.
Pøj pøj med det hele i morgen
det skal nok gå.
Anmeld
Citér