Lidt pral af mit bil projekt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
7 svar
29 synes godt om
15. maj 2015

mortilfreja

Jeg har sammen ned min dejlige kæreste brugt de sidste 7 måneder på at lave denne fine VW Bobbel klar til min datters konfirmation så hun kunne blive kørt i den 

Jeg har selv været med til at skille den ad, reparere og samle den igen  Dog er det en kammeret der har malet den.

Her er så Betty både på før og efter billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

TNBC

mortilfreja skriver:

Jeg har sammen ned min dejlige kæreste brugt de sidste 7 måneder på at lave denne fine VW Bobbel klar til min datters konfirmation så hun kunne blive kørt i den 

Jeg har selv været med til at skille den ad, reparere og samle den igen  Dog er det en kammeret der har malet den.

Hvor er den flot... jeg blev også hentet af en boble da jeg blev konfirmeret, fordi min far havde den største samling af vw bobler, så selvfølglig skulle jeg kører i en boble.

Anmeld Citér

15. maj 2015

lineog4

Virkelig flot.

med alle denne snak om hvordan de kære konfirmander bliver hentet og i hvad. Så har jeg vredet min hjerne - jeg kan simpelthen ikke huske som i overhovedet ikke, hvordan jeg kom fra kirken og hjem, er kommer frem til jeg nok er gået, men.....

Anmeld Citér

15. maj 2015

MorTil4<3

Hvor den bare sej!!!  org hun er heldig! 

Jeg kan huske jeg fik lov at få min drømmehest 3 måneder før min konfirmation, så da dagen kom, stod min mor og skulle til at vaske bil, hvor jeg sagde no way jeg skal ride hjem! 

hun blev lidt paf, men ja hun kender mig så hun sagde ok 

dog havde hun ikke drømt om at jeg bare hoppede op med højhælede sko og en langgggg kjole hihi . og så var de tisse koldt! hihi 

Anmeld Citér

15. maj 2015

bøllen

Super flot  elsker bobbel bil , så fed 

Anmeld Citér

15. maj 2015

SandraXOXO

Den er vildt fed!! Troede lige det var en gave til din datter før jeg læste konfirmation.  

Anmeld Citér

15. maj 2015

MarianneRubi

mortilfreja skriver:

Flot stykke arbejde og virkelig lækker farve 

Anmeld Citér

15. maj 2015

mortilfreja

Mange tak alle sammen 

Er virkelig også stolt af mig selv.
Havde aldrig troet at jeg skulle ligge og rode med bil, men det er jo sjovt!
Og se hvad man får ud af det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.