Det måtte jo ske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. maj 2015

moaren

...på ét eller andet tidspunkt, at én af drengen skulle komme til skade på trampolinen. 

Lillebror på 2 hopper rundt på trampolinen sammen med storebror på 5 (slut med at være flere på trampolinen) og pludselig græder lillebror. Tænker ikke videre over det, for de er lidt voldsomme begge to. Det viser sig dog, at lillebror har slået sig mere end først antaget. Han halter og har tydeligvis ondt i venstre fod/ben. Vi kontakter vagtlægen og herren i den anden ende siger vi skal tage afsted med det samme, fordi det kan være en skade i "vokselinierne" 

Lægen vi så kommer ind til er nu ret overbevist om, at lillebror bare har fået et vrid/slag, som er ganske ufarligt g vi skal bare give det tid. Selvfølgelig skal vi kontakte lægen igen hvis der sker en forværring eller det ikke bliver bedre. 

Andre der har haft trampolinskader, som kan fortælle hvor lang tid man skal give det inden lægen skal tjekke igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

Kamilla-m

Stakkels dreng .

ville kontakte lægen igen imorgen vis det ikke er bedre..

jeg selv har prøvet to skader der på, første gang faldt jeg ned og brækkede hoften og armen.

anden gang fik jeg et vred, jeg brækkede foden tre steder.

Af den grund er trampoliner NO GO for mine unger, de får ikke en. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

jenny4

Altså hvis det er en forstuvning kan det godt tage noget tid. Prøv at se om det ikke kan hjælpe lidt med kulde på og så ellers hvile. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Maise86

Jeg ved desværre ikke hvor lang tid man skal give det. Men god bedring med ham  

af trampolinskader har vi indtil videre en brækket arm og to fortænder, der er slået løs - forhåbentlig forbliver det ved dem

Anmeld Citér

15. maj 2015

moaren

Status på den lille mand er, at han humpede lidt i morges, men det blev bedre i løbet af dagen. Her til aften kunne han endda løbe, uden at humpe  Tak for jeres svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.