Ondt under amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
2 synes godt om
14. maj 2015

Anonym trådstarter

Hold k*ft hvor gør det ondt når jeg ammer!

det føles som om at han sutter dem til blods

gode råd søges!!!!

... Har prøvet at 'afløse' lidt med ammebrikker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Hvor gammel er han og har han rigtig fat?

Anmeld Citér

14. maj 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

gode råd søges!!!!

Jeg brugte Mepilex® Transfer til mine brystvorter imellem amningerne, det kan fås på apoteket. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

gode råd søges!!!!

Jeg brugte Mepilex® Transfer til mine brystvorter imellem amningerne, det kan fås på apoteket. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Hvor gammel er han og har han rigtig fat?

Han er kun et par dage gammel. 

Ja, han får ordenlig og rigtig fat - det ser sådan ud, det føles sådan og det siger sundhedsplejersken og jm

Anmeld Citér

14. maj 2015

jenny4

Anonym skriver:

Ja, han får ordenlig og rigtig fat - det ser sådan ud, det føles sådan og det siger sundhedsplejersken og jm

Det bliver bedre jo længere tid der går.. Når han stadig er så ny så er det nok "bare" fordi dine bryster lige skal vænne sig til det. Prøv med lidt is på og ammecreme som fås på apoteket. (Og så glæd dig over at han ikke har tænder endnu)

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hold ud! Det bliver bedre, det lover jeg! Amning kan være rocker hårdt at starte op  husk rigeligt med luft og smør gerne noget modermælk på brystvorterne efter amning, det virker helende  

Anmeld Citér

14. maj 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Ja det gør nas uden lige - har set flere herinde der har udtalt at de hellere vil føde igen end at amme....

Køb noget Lanolin salve på apoteket, evt ammebrikker, og så forbered dig mentalt på at det godt kan tage lang tid førend smerten går væk. For nogle tager det kun en uges tid, for andre trækker det i langdrag - for mig var det 6 uger med smerter (og det var uden sår & revner)

Anmeld Citér

14. maj 2015

amkjaer

For mig var det også sindsygt hårdt at starte op og syntes på ingen måde man var blevet advaret om at det kunne tage SÅ længe. Her tog det 4 uger inden det blev bedre. 

Lanolin salven ville jeg ikke have været foruden (lansinoh) men det føltes stadig som om en hel knivblok forsøgte at komme ud inde fra hverdag han blev lagt til. Hold ud det er hårdt men besværet værd når det så virker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.