8 timers kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
8 svar
5 synes godt om
14. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej er der nogen der har erfaringer med 8 timer kuren? Altså hvor man f.Eks må spise fra 10-18 og så skal man faste 16 timer?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

elskeratværemor

Jeg tabte mig 3 kg som jeg hvde bøvlet med i lang tid.. de forsvandt på en uge og er stadig væk  ps. De første 3 dage er hårde men derefter er det ret nemt sya jeg... tror os jeg starter igennfra mandag af 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Anonym trådstarter

elskeratværemor skriver:

Jeg tabte mig 3 kg som jeg hvde bøvlet med i lang tid.. de forsvandt på en uge og er stadig væk  ps. De første 3 dage er hårde men derefter er det ret nemt sya jeg... tror os jeg starter igennfra mandag af 

Hvornår på dagen startede du? Jeg er ikke god til at spise morgenmad og jeg arbejder om natten så overvejer at prøve fra 12-20. Det virker nemt og overskueligt?  

Anmeld Citér

14. maj 2015

Anonym trådstarter

Ingen andre?? 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Ingen andre?? 

Jeg brugte den hvor jeg måtte spise fra 12-20. Den var okay for mig men jeg følte ikke jeg opnåede noget resultag

Anmeld Citér

14. maj 2015

Sprit25

Umiddelbart, uden at have prøvet den, synes jeg ikke det lyder helt vildt sundt...

Anmeld Citér

14. maj 2015

Hvornårerdetos

Sprit25 skriver:

Umiddelbart, uden at have prøvet den, synes jeg ikke det lyder helt vildt sundt...

Hvis nu man har sin periode fra 10-18 så er det nærmest som at leve normalt så det tror jeg ikke er spor usundt  

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mor1986

Sprit25 skriver:

Der er ikke noget usundt ved den. Kroppen tager ikke skade af at faste. Faktisk siger flere bøger at den har godt af det

Anmeld Citér

14. maj 2015

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg prøvede den for kort tid siden i ca en måned, og tabte ikke et eneste gram! Undrede mig lidt, da jeg tidligere har tabt mig på 5:2 kuren (har dog valgt den fra i øjeblikket, da jeg er i praktik i en vuggestue, og ofte blev svimmel på mine fastedage- ikke så smart når man bærer rundt på små børn). Da jeg begyndte at spise normalt igen, bare sundere end før, begyndte jeg at tabe mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.