Godt, men billigt spisested i Herning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

Mussepigen4

Profilbillede for Mussepigen4
Mrsopsand skriver:

Jeg vil varmt anbefale café cozy i gågaden. De laver de møreste steaks til kun 119 kr og du får en kæmpe portion :-)

Derudover vil jeg sige at hvis du vælger karma, så tag den i centret. Min mand har set køkkenet hos den i gågaden i forbindelse med sit arbejde og nægter at gå derind igen da det simpelthen var så ulækkert. 

Blandt andet derfor jeg ikke går derind. 

Synes rengøringsniveauet er så vigtigt. Der er ingen tvivl om hvilke steder der klare det bedst. Derfor jeg vælger lidt dyre steder. For de har det virkelig pænt og rent. Og maden smager tip top! De har som sagt ofte lækre tilbud til middag :-) 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. maj 2015

MomInTheMaking

Tak for svar alle sammen. Jeg prøver FRY! Har fået anbefalet det er flest både her og på to andre sider. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Mussepigen4

Profilbillede for Mussepigen4

Tak for svar alle sammen. Jeg prøver FRY! Har fået anbefalet det er flest både her og på to andre sider. 

Prøvede engang (i sommers) den familie restaurant på torvet. Italienske. Den er virkelig lækker og de havde gode frokost tilbud! Og der var virkelig rent. Jeg var der til middag og der var rengøringsdamen lige ved at være færdig. Det blev altså gjort ordentlig. Og sikke en god betjening. 

Bare til en anden gang. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Maja88

Profilbillede for Maja88
love my life...

Cafe cozy eller ravello

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.