Sker det snart - 1 år lige om lidt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2015

Ønskebarnet2014

Hej Piger

Har lige et spørgsmål ang. vores datter.

Hun bliver 1 år her den 1. juni. Tiden er bare fløjet afsted 

Når men nu til spørgsmålet 

Når vi går hen til hende for f.eks at tage hende op, så trækker hun sig selv op også skal vi ud og gå, hun gå bare derud af, men det gør hun kun hvis hun holder os i hånden (begge hænder), (det er da egentlig lidt svært at forklare) - Har vedhæftet et billede af hvad jeg mener - billedet er lånt fra nettet.

Hvornår tror i hun slipper vores hænder og går selv.?

Når hun tager sine skridt ved vores hjælp, så gør hun det selv, hun står på flad fod men er lidt usikker engang i mellem. Når hun ikke kan mere, så sætter hun sig ned på numsen 

Hun har ikke kravlet, bare siddet på numsen

Vi har fået af vide at hun nok er en af dem som springer kravlestadiet over og begynder at gå.

Men det er vel tæt på hun går selv eller?

Vil gerne høre jeres erfaring 

God aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

A-1995

Min søn på 12 mdr har gået med os stabilt i en hånd siden han var 9 mdr.. Først nu er han begyndt at slippe og tage nogen skridt selv ��

Anmeld Citér

13. maj 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Ønskebarnet2014 skriver:

Hej Piger

Når vi går hen til hende for f.eks at tage hende op, så trækker hun sig selv op også skal vi ud og gå, hun gå bare derud af, men det gør hun kun hvis hun holder os i hånden (begge hænder), (det er da egentlig lidt svært at forklare) - Har vedhæftet et billede af hvad jeg mener - billedet er lånt fra nettet.

Når hun tager sine skridt ved vores hjælp, så gør hun det selv, hun står på flad fod men er lidt usikker engang i mellem. Når hun ikke kan mere, så sætter hun sig ned på numsen 

Vi har fået af vide at hun nok er en af dem som springer kravlestadiet over og begynder at gå.

God aften

min datter begyndte at gå på den måde da hun var 10-11 mdr. men nu er hun 13 mdr. og er kun lige begyndt at give slip så hun går med støtte fra én hånd...

jeg selv var 18 mdr. før jeg gik overhovedet (både med og uden støtte) og en måneds tid senere kravlede jeg...

Anmeld Citér

13. maj 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Sådan gik vi med vores datter cirka 3 måneder inden hun tog de første skridt selv som 14 måneder :-) 

Vores søn er snart 11 måneder - han  har møvet sig frem siden 6 måneder, kravlede rigtigt da han var 8 mdr, rejst sig ved ting siden 8 mdr og går lystigt ved alt, men har ikke fundet ud af at det er sjovt at gå med os i hænderne :-) 

//Mette

Anmeld Citér

13. maj 2015

l.kjoeller

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej Piger

God aften

Min datter kravlede da hun  var 5 mnd og tog de første skridt da hun var knap et år. Hun gik dog første da hun var 13 mnd sådan hele tiden.  Det var hurtigere at kravle hehe. Men vi døjede  meget med sygdom der så havde måske noget at sige hun  havde væske i ørerne. Tænker tidsnok hun skal gå men kan godt  gå lidt tid med at tage mod til sig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.