Cilas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2008

mor til en del

Hejsa i lækre kvinder.

I dag var vi så i Århus for at få tjekket hørelsen.
Han har et lille høretab, men ikke noget der kræver høreapperat af nogen art.
Vi skal have hjælp af en høre tale pædagog til at gøre hverdagen nemmere for ham, og så skal han tjekkes igen om 3 mdr for at sikre at tilstanden ikke forværres.

Det var ellers ikke spor rart at lade ham bedøve, og de 2½ time undersøgelsen tog var ved at tage pippet fra mig, ikke så meget den første 1½ time, men så har man brug for at høre at alt er vel.
Da de steg i elevatoren på 4.for at køre ned på 1. kunne jeg høre ham, mors dreng var på vej. Han var helt frisk efter en ½ time, og han slubrede godt i sig af mors bryst straks vi fik lov. Hvor er man bare taknemmelig efter sådan en undersøgelse.

Mvh. Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Muffinmus

Ja da. Godt at høre det ikke var alt for meget af hørelsen der var gået tabt. Puah, kunne nok slet ikke tåle at se min dreng bedøvet på den måde... Men du har jo oplevet lidt af hvert med alle ungerne selvfølgelig:)

Anmeld

2. april 2008

ivfmarie

eiiii, jeg kan helt få den der mor-barn-bindings fornemmelse i maven af at læse dit indlæg. HUha, det har ikke været sjovt at sidde der og vente! Hvor er det godt at det ikke er værre end det er. Og hvis der skulle blive brug for høreapparat, så er man jo blevet så dygtig til at lave den slagt nu, at det sikkert ikke vil genere alligevel...

Marie - faktisk med høretab på det ene øre, men det er sgu bare en fordel når ungerne larmer 8D

Anmeld

2. april 2008

Marco2

Hej Lisbeth.

Hvor er det godt at det gik godt.

Kan godt forstå det ikke har været rart at være mor. Man vil bare gøre alt for at tage deres sted for dem.

AG - som stadig synes Lisbeth er slem....;)

Anmeld

2. april 2008

MrsMartens

Hvor er det dejligt at det ikke var så slemt, altså med hørelsen!!!
(H)

Anmeld

2. april 2008

Nadi

Hej Lisbeth

Hvor er jeg glad for at høre det kun er et lille høretab. Har sådan tænkt på jer! Men puha den ventetid, den kan bare føles som 1000 år :S Så det var da altid noget at det første 1½ time ikke var så slem.

Håber snart at se dig igen :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.