(februar) Så triller vi 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Misjelle

Er bare så stolt, måtte lige dele det med jer . Linus har hele tiden kunne vende sig fra ryg til mave, men når han så ikke vil ligge der mere, bliver han bare stik tosset og mor og far måtte over at vende ham. I forgårs var  så første gang han vendte sig fra mave til ryg .

I morges ligger jeg ham så på legetæppet og vupti så triller den lille gut bare afsted hen over stuegulvet hvor jeg stod og lagde tøj sammen . Så nu skal der bare holdes øje med hvad han laver for rundt det kommer han da på sin helt egen måde hihi .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Diana...

SKØNT det er så hyggeligt at de kommer lidt der ud af men ja man skal os holde øje ha ha   Og kan godt forstå du er stolt det bliver man sgu af de små vidunder 

Kram

Anmeld

12. september 2009

Moar'en

Hi hi hvor det bare sødt, Viktor triller ikke rigtig mere, hmmm.Han kan stadig trille fra ryg til mave men ikke den anden vej

Anmeld

12. september 2009

novalfrida

Hvor er han dygtig

Smager lidt på navnet Linus,det temmeligt sprødt...

(Er en smule navnopat)

Anmeld

13. september 2009

Misjelle

novalfrida skriver:

Hvor er han dygtig

Smager lidt på navnet Linus,det temmeligt sprødt...

(Er en smule navnopat)

Hehe ... i min verden er det jo det dejligste, skønneste navn .

Anmeld

13. september 2009

novalfrida

Misjelle:Forståligt nok,ellers ville du nok ikke ha givet ham navnet

Anmeld

13. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
TILLYKKE det er bare super flot, at han kan trille nu  Nu ved du aldrig hvor du har ham, hi hi. Du lægger ham et sted og vupsi, så er han et andet sted, hii hi.

Jeg er vild med navnet, Linus. Synes det er helt fantastisk

Anmeld

13. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

TILLYKKE det er bare super flot, at han kan trille nu  Nu ved du aldrig hvor du har ham, hi hi. Du lægger ham et sted og vupsi, så er han et andet sted, hii hi.

Jeg er vild med navnet, Linus. Synes det er helt fantastisk

Nej nu er han ikke til at holde styr på , manden har også fået lov til at montere trappegitter idag, for vi vil ikke have nogle trille ulykker og vores stue ligger på 1. sal.

Er glad for at høre du synes det er et fantastisk navn, vi fik lidt blandede indtryk dengang vi fortalte folk hvad han skulle hedde, men nu var vi begge helt tossede med det, så selvfølgelig blev det det .

Anmeld

13. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

Nej nu er han ikke til at holde styr på , manden har også fået lov til at montere trappegitter idag, for vi vil ikke have nogle trille ulykker og vores stue ligger på 1. sal.

Er glad for at høre du synes det er et fantastisk navn, vi fik lidt blandede indtryk dengang vi fortalte folk hvad han skulle hedde, men nu var vi begge helt tossede med det, så selvfølgelig blev det det .

Godt, at I har fået monteret trappegitter og især når jeres stue ligger på 1 sal - det ville da være rigtig kedeligt med en trille-ulykke.

Jeg har en veninde som er helt vild med det navn og hvis hun en dag får en dreng skal han hedde det. Jeg må nok indrømme, at første gang jeg hørte det fra hende synes jeg, at det var meget specielt. Men nu synes jeg bare, at det er et fantastisk navn  Linus - det klinger bare godt på tungen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.