Køb af 'hjemmelavet' strik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. maj 2015

Bjørnemor

Hej 

Vidste ikke lige, hvad jeg skulle kalde dette indlæg, men sagen er, at jeg har fundet nogle super fine strikkemønstre. Jeg kan dog ikke strikke og med en lille gut, som kun sover om natten, har jeg heller ikke tid til at lære det lige pt.

Så nu til mit spørgsmål.. Er der nogen, som kender et sted, hvor man kan bestille hjemmelavet strik? Jeg har prøvet at søge lidt på facebook, men der kan jeg kun finde folk, der  vil hækle for en.

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Christine

Bjørnemor skriver:

Hej 

Vidste ikke lige, hvad jeg skulle kalde dette indlæg, men sagen er, at jeg har fundet nogle super fine strikkemønstre. Jeg kan dog ikke strikke og med en lille gut, som kun sover om natten, har jeg heller ikke tid til at lære det lige pt.

Så nu til mit spørgsmål.. Er der nogen, som kender et sted, hvor man kan bestille hjemmelavet strik? Jeg har prøvet at søge lidt på facebook, men der kan jeg kun finde folk, der  vil hækle for en.

På forhånd tak 

Er mønstrene fra samme sted? Jeg strikker en del og bruger gerne Ravelry.com til at se på andres færdige ting før jeg strikker en opskrift. Så der er mange personer at tage fat i 

og så et jeg da nysgerrig på hvad det er for opskrifter?

Anmeld Citér

13. maj 2015

Bjørnemor

Christine skriver:

Er mønstrene fra samme sted? Jeg strikker en del og bruger gerne Ravelry.com til at se på andres færdige ting før jeg strikker en opskrift. Så der er mange personer at tage fat i 

og så et jeg da nysgerrig på hvad det er for opskrifter?

Ja, de er alle fra  http://www.paelas.com/ Det er især popcorn dragten og pixiehuen til børn, som jeg er faldet for  

Anmeld Citér

13. maj 2015

Christine

Bjørnemor skriver:

Ja, de er alle fra  http://www.paelas.com/ Det er især popcorn dragten og pixiehuen til børn, som jeg er faldet for  

Eeejjj jeg kender slet ikke de opskrifter! Tusind tak for linket. Der er nogle virkelig søde opskrifter.

Jeg ville måske gerne tilbyde at hjælpe, men jeg får præstationsangst da jeg aldrig har strikket til andre end mig og egne børn.

Måske kan du finde nogen via farmorfabrikken.dk ?

Og ellers så skal jeg lige sige til hvis jeg får strikket dem til min datter, så kan det jo være jeg kan finde ud af at hjælpe 

Her er der oversigt over dem der har strikket dragten, måske er der en dansker iblandt der kan hjælpe?

http://www.ravelry.com/patterns/library/popcorndrakt

Anmeld Citér

13. maj 2015

Christine

Ved ikke hvorfor jeg ikke kan gøre det med links rigtigt.. Men her er til huen:

http://www.ravelry.com/patterns/library/paelas-pixiehat/people

Bor du i nærheden af Århus? Så er der måske en anden mulighed. Ellers er der også strikkeklubber på facebook (bruger ikke selv facebook) hvor du måske kan finde en i nærheden af hvor du bor, og høre om der er en der vil lave et par ting for dig.

Babyopskrifter er heldigvis ret hurtige at lave for det meste, så du skal nok fine en der kan hjælpe 

Anmeld Citér

13. maj 2015

mor88

Bjørnemor skriver:

Hej 

På forhånd tak 

Prøv og søg medlemsskab af facebookgruppen 'Strik og KUN strik'. Der er rigtig mange strikkeglade damer, og det skulle undre mug hvis der ikke er et par stykker der har lyst til at hjælpe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.