ammestop - hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Anonym trådstarter

Min amning er stille og roligt gået nedad de sidste 3 uger, den sidste uge har jeg kun ammet min søn om morgenen og har ingen spændinger haft i brysterne i løbet af dagen.

Nu har han ikke fået fra brystet siden onsdag morgen og idag har jeg vildt ømme brystvorter og små knuder rundt om vorterne.

Skal jeg lade ham tage "toppen" eller går det i sig selv? Det er kun mit ene bryst der er svagt spændt.

Vil helst ikke øge produktionen og vil rigtig gerne undgå brystbetændelse, da jeg har haft 2 grimme omgange af dette!

Husker simpelthen ikke hvad jeg gjorde med nr 1 for der stoppede det også lige så stille!

Har I gode råd?

Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ammede min datter fuldt ud i 3 mdr., så fik hun supplerende MME til hun var 4 mdr. og der stoppede hun stort set med, at amme. Jeg fik lidt mælkeknuder efter, at jeg var stoppet helt med, at amme hende. Jeg ammede hende og mine mælkeknuder gik væk.

Det er da et forsøg værd, at lægge din søn til og det øger du ikke din mælkeproduktion ved.

Kh.
Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

14. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg ammede min datter fuldt ud i 3 mdr., så fik hun supplerende MME til hun var 4 mdr. og der stoppede hun stort set med, at amme. Jeg fik lidt mælkeknuder efter, at jeg var stoppet helt med, at amme hende. Jeg ammede hende og mine mælkeknuder gik væk.

Det er da et forsøg værd, at lægge din søn til og det øger du ikke din mælkeproduktion ved.

Kh.
Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Hej Katja!

Uhhh et lækkert profilfoto.........bliver sgi helt skruk.........nå fy skal ikke have flere!!;o)

Tak for dit svar, jeg lagde ham til lørdag så han lige tog toppen og det hjalp, har ikke haft gener siden!!

Kus
Henriette

Anmeld

14. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hej Katja!

Uhhh et lækkert profilfoto.........bliver sgi helt skruk.........nå fy skal ikke have flere!!;o)

Tak for dit svar, jeg lagde ham til lørdag så han lige tog toppen og det hjalp, har ikke haft gener siden!!

Kus
Henriette

Hej Henriettte

Godt, at hører, at det hjalp

Jeg bliver også helt selv skrunk når jeg ser det billede - det er så godt. Men ikke flere skønne unger. Har to med 17 mdr. imellem, så jeg har hænderne fulde

Kh.
Katja

Anmeld

14. september 2009

Mumto3

du kan sagtens amme! hvad med at amme hver anden dag?, og senre hver tredie?

Med mine tre børn har jeg bare ammet mindre og mindre, og til sidste er der pludselig gået et par uden amning, og så en uge og så to uger, så er jeg jo ligesom, helt af sig selv, holdt op med at amme. Man kan godt have mælk i brysterne i laaaang tid efter man holder op med at amme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.