Su gæld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
4 svar
1 synes godt om
12. maj 2015

Babee

Hej jeg står og skal i gang med en uddannelse som varer 3,5 år og skal tage SU lån under hele min uddannelse, da jeg også har et barn. Er der nogle herinde som har taget et SU lån i 3,5 år? Hvor meget gæld havde i da i var færdige ? Og hvor mange år tog det at betale af? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

sandramor

Babee skriver:

Hej jeg står og skal i gang med en uddannelse som varer 3,5 år og skal tage SU lån under hele min uddannelse, da jeg også har et barn. Er der nogle herinde som har taget et SU lån i 3,5 år? Hvor meget gæld havde i da i var færdige ? Og hvor mange år tog det at betale af? :-)

Jeg er dog stadig i gang med uddannelse men jeg tager også fuld SU lån gennem hele uddannelsen som også tager 3,5 år.... Kan regne ud at jeg kommer til at skylde ca 175.000 når jeg er færdig... Det er selvfølgelig mange penge men altså SU lån er samtidig det billigste lån du kan ha da renten er så lav... Mener det er 2 %... Hvor lang tid det tager at betale tilbage ved jeg ikke helt endnu selvfølgelig.. Men satser på at betale så meget af om måneden jeg kan :-) 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Os&lilledig

Babee skriver:

Du kan regne ud 4.500 kr x 3,5 år  

3000 er max beløb + forsøger tillæg man kann søge om at låne ekstra på 1.500 kr

Anmeld Citér

12. maj 2015

Mom2

Hvor lang tid man har til at betale lånet af, kommer an på hvor meget man låner. Du kan inde på SU styrelsens hjemmeside, læse mere om lån og afbetaling.

Anmeld Citér

12. maj 2015

IT-nørd

Det har jeg gjort og endte med ca. 100.000. Jeg blev færdig (sygeplejerske) i januar'05 og begyndte at betale i 2007, så lånet er færdigbetalt til 2017. Jeg betaler 2.100 hver 2. måned.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.